LCD ועומק הצבע השחור

  • פותח הנושא פותח הנושא roshim
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

roshim

חבר אתר
הודעות
37
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים,

האם קיימת היום בשוק טלוויזיה LCD המסוגלת להפיק צבעים שחורים עמוקים המתקרבים או זהים לפלזמה כגון פיוניר או הפנסוניק החדשה?

תודה.
 

אני לא ראיתי/מכיר מסך כזה? אולי יש?

יש כתבה מאוד מעניינת של רן לוי על מסכי LCD החדשים של פיוניר {כן של פיוניר} שהשחורים
שלהם די טובים, ואפילו מתקרבים לפזמה שלהם -אבל מה, רק מתקרבים...
 
טכנולוגיית תאורת LED החדשה של מסכי LCD (כרגע היקרים מבינהם) מביאה לשיפור בעומק השחורים.
 
תודה

תודה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור