A avlas1 חבר אתר הודעות 11 מעורבות 0 נקודות 0 18/11/11 #1 שלום לכולם התרשמתי מאד מהמראה של המסך בחנות אך לאחר בירור באינטרנט גיליתי שכל החנויות ב זאפ מציגות את המסך כ 100 HZ בעוד באתר של סמליין רשום בודאות שהסדרה D550 מגיעה עם 50 HZ ! איך זה ייתכן? למישהו יש את המסך ויכול לתת תשובה אמיתית ? תודה רבה
שלום לכולם התרשמתי מאד מהמראה של המסך בחנות אך לאחר בירור באינטרנט גיליתי שכל החנויות ב זאפ מציגות את המסך כ 100 HZ בעוד באתר של סמליין רשום בודאות שהסדרה D550 מגיעה עם 50 HZ ! איך זה ייתכן? למישהו יש את המסך ויכול לתת תשובה אמיתית ? תודה רבה
I integral אוהב את התחום הודעות 75 מעורבות 0 נקודות 0 18/11/11 #2 זה 50 הרץ. סמסונג נותנים לו דרוג של CMR 100 שזה די בולשיט.