HD דרך VGA

  • פותח הנושא פותח הנושא amithochman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amithochman

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם.
רציתי לדעת האם כבל מסוע VGA מעביר HD
אני משתמש במחשב הנייד שלי גם כמחשב מדיה ואני רוצה להבין האם אני יכול להנות מסרטים וסדרות באיכות HD שאני מוריד רואה דרך המחשב.
וגם האם יש השפעה ל HDR או FHD בעניין זה....
תודה
 

לגבי HDR אז כן, מבחינת רזולוציה כבל VGA יכול להעביר את 768 קווי הרוחב הדרושים, ואף למעלה מזה. לגבי FHD אני לא בטוח. החיבור הוא אנאלוגי, ולכן אורך הכבל ואיכותו מאוד מגבילים. FHD דורש 1920 * 1080 ב 60 HZ, אני מסופק שכבל ממוצע יעמוד בזה, בטח לא באורכים של למעלה ממטר שניים. תיאורתית זה אפשרי, כיוון שיש מסכי CRT שבאו עם 2500+ קווי רוחב, ויש להם ממשק VGA. בכל מקרה סדרות HD שאתה מוריד דרך המחשב, הן לא 1080P אז נראה לי שתסתדר.
 
קודם כל תודה...
שנית: הטלוויזיה שלי היא 1366x768, כלומר HDR וכיום ניתן להוריד סרטים באיכות של 1080P
השאלה היחידה היא מה יקרה לסרטים כאלו על הטלוויזיה שלי? האם היא תציג אותם אך ברזולוציה שלה וכך אאבד אמנם איכות אבל אנצל את יכולת הטלוויזיה שלי או שיהיו בעיות?
 
יש לטלויזיה שלך 768 קוי רוחב, כלומר סרטים באיכות 1080P, יעברו הנחתה לרזולוציה שנתמכת בטלויזיה. אם הטלויזיה שלך יודעת לקבל סיגנל 1080P אז כמובן שהיא מנחיתה אותו בעצמה. אם לא, אז ההנחתה מבוצעת במחשב או בנגן.
 

ויש הבדל מהבחינה של היכן מתבצעת ההנחתה? או דהתוצאה צהיה זהה בסופו של יום...
 
תיאורתית? יש. זה תלוי במעבדי התמונה בנגן ובטלויזיה. אם אתה מנגן עם נגן מעולה, עם עיבוד תמונה ברמה גבוהה, אז ייתכן שעדיף להשתמש בו. באופן דומה, יש תוכנות לניגון סרטים וכרטיסי מסך במחשבים שגם יתנו תוצאה טובה מאוד. כמובן שזה לא אומר שטלויזיה בהכרך תנחית רע. יש טלויזיות עם מעבדי תמונה מרשימים. ת'כלס נסה בעצמך. לדעתי, אם אתה מנגן עם לפטופ, יכול להיות שאין טעם לאמץ אותו לנגן 1080P, שזה אומר פתיחת קידוד H.264 מקסימלי, רק כדי להנחית את התמונה בטלויזיה. תנחית כבר בצד של המחשב. עדיף.
 
יש איזה נגן מומלץ לHD או קודק מסוים שכדאי להוריד או שפשוט להריץ אפילו עם מדיה פלייר?
אם יש אשמח להמלצות גם מבחינת נגן וגם מבחינת קודק או משהו כזה...
 

קודם כל, מדיה פלייר יעשה את העבודה. אישית, אני חושב ש Win DVD יותר איכותי ממדיה פלייר. גם BSplayer מומלץ.
 
כן אני עובד עם BSPLAYER והוא מעולהת ידידותי ונוח מאוד לעבודה עם כתביות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור