Has the Plasma Display Reached EOL?

  • פותח הנושא פותח הנושא huber
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

huber

חבר אתר
הודעות
36
מעורבות
0
נקודות
6
 

זה לא משפט חדש, יש איחוד כוחות בתחום אבל לא מוות.
 
אם הטכנולוגיה הייתה מתה לא נראה לי שפיוניר היו יוצאים עכשיו עם הקורו
 
עכשיו יוצא כבר KURO 2 ...
 

לדעתי יש ל LCD עוד הרבה לאן לשאוף, לפני שתוכל להוציא לגמלאות את הפלזמה.

לאחר ישיבה של מעל שעה בחנות בה השוויתי בין מספר פלזמות, הועמדו לידן גם מספר דגמי LCD מובחרים (למשל של סוני , של לווה ונוספים) ואין מה להשוות בכל מה שקשור לצבע וביצועים עם תמונה דינאמית (ראיתי משחק כדורגל וגם סרט פעולה).

אז נכון ,יש את החסרון של ה NR, ושל ההשתקפות ,אבל בסה"כ מדובר בטכנולוגיה בשלה שנותר רק להנות ממנה לפני שתיעלם.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור