Full HD בטלויזיות 32 אינצ'?

  • פותח הנושא פותח הנושא Kitt0s
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Kitt0s

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
1
שלום, לאחרונה אני בחיפושים אחר טלויזיה 32' אינצ' לחדר..

אין תקציב מוגדר, אבל אני מחפש באזור ה-3,000 אבל עם מוכנות להתגמש אם זה ישתלם.. זו בסך הכל השקעה לזמן ארוך.

התכנון על המכשיר הוא בעיקר תכני HD דרך המחשב, ובעתיד תכני HD דרך ממיר ה-HOT.

קראתי לאחרונה שFHD אינו משתלם ברזולוציה הזו של 32' מכיוון שלא רואים כל כך את ההבדל בין FHD ל-HD-Ready.. האם זה נכון?

אשמח לקבל הצעות לדגמים העונים על הצרכים שלי, הבנתי שהדגמים החזקים הם של LG ו-Samsung.. רציתי ללכת על ה-SCARLET אבל הבנתי שכבר לא מייצרים אותה והיא אזלה במלאי בחנויות בארץ.

תודה מראש לעוזרים.
 

מה מרחק הצפיה שלך מהמסך?
 
באמת לא ציינתי את זה, בין 2.5-3 מטר לפעמים גם פחות, 2-3מ'
 
FULL HD לא ממש קריטי במרחק הזה וגם קשה לי להאמין שתמצא מסך כזה איכותי ממש בתקציב.
 

אוקי אז לשאלתי, ה-SCARLET הוא הדגם הכי טוב בשבילי בשביל התקציב הזה?
 
על פני נראה שמתאים, האם ראית אותו במציאות?
 
לשארפ יש טלויזיה 32" FULL HD אבל היא מאוד יקרה

לסמסונג יש מסך מחשב 25.5" FULL HD דגם T260 ויש טלויזיה FULL HD בגודל זהה דגם T260HD והמחיר שלהם, גם של הטלויזה נמוך מהתקציב שלך. מסך "25.5 אמור להספיק לחדר שינה כפי שתיארת. לטלויזיה מגוון גדול של כניסות כולל SCART, HDMI וכו..
תנסה למצוא חנות באזורך שיש לה בתצוגה כזו טלויזיה, אני משער שאנשי המכירות של חיון יוכלו לסייע לך למצוא חנות כזו באזורך. הבעיה היא שלדעת רבים כאשר אתה קולט שידורי טלויזיה שרינם HD על מכשיר FULL HD התמונה פחות טובה מאשר על מכשיר שהוא HD READY
כך שלעתי חשוב לדעת האם הוא ישמש בעיקר כטלויזיה או כמסך מחשב או שהחיבור למחשב הוא בעיקר לצפיה בסרטים וקטעי וידאו שנמצאים במחשב, או שהמחשב יהיה MEDIA CENTER
 

לגבי טלויזיה "32, אני קניתי לפני חודש שארפ LC-32D44E מכשיר מעולה עם 10 שנים אחריות על המסך, שארפ מיצרים בעצמם את הפנל, והמכשיר מורכב ביפן. המכשיר הזה הוא בין המכשירים הכי צרים (רוחב 75,5 ס"מ) ושארפ נחשבת היום לאחת היצרניות הכי איכותיות הן באיכות התמונה והן טכנולוגית. יש הרבה כניסות כולל 2 HDMI 2, SCART. קומפוננט, קומפוזיט, D-SUB, אנטנה כולל אספקת מתח לאנטנות דיגיטליות ועוד..
היא קצת יותר יקרה, המקום הכי זול שאני מצאתי היה סלון ליפשיץ בבת-ים 3300 ש"ח אבל תמיד קיימת אפשרות אולי למצוא בקצת פחות אם מנסים מספיק. בזאפ המחירים היו גבוהים חותר.
אנחנו מאוד מרוצים מאיכות התמונה והקול
 
וואחד קמפיין עשית פה לשארפ הא..
בקיצור אני מאמין שהכי טוב בשבילי כרגע זה לחכות שהSCARLET 60U יחזור לחנויות..
 
יש לסמסונג גם דגם LA32A550
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור