האצטדיון מגיע לסלון הישראלי: LG משיקה את סדרת מסכי ה-Micro RGB evo במיוחד לחגיגות המונדיאל

  • פותח הנושא פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,890
מעורבות
816
נקודות
113
שרשור תגובות לכתבה: https://www.dtown.co.il/micro-rgb-evo
 

מסך 100 אינץ' עם הטכנולוגיה הזו למונדיאל זה פסיכי לגמרי. לקחת את השליטה של ה-OLED ולהביא אותה למסכי ענק מבוססי LED זה פתרון גאוני לסלון הישראלי, כי ככה מקבלים גם גודל מטורף לחבר'ה וגם צבעים חדים שלא נמרחים כשהכדור עף מצד לצד. שאפו ל-LG והיבואן שהביאו את זה לארץ בדיוק בזמן.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור