65ax800 פנסוניק

  • פותח הנושא פותח הנושא dov12
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dov12

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
1
בתחילת 2016 קניתי את הטלויזיה אבל עד היום לא הצלחתי לתת עדכון שאוכל לקבל בתפריט האפליקציה גם את נטפליקס

לצערי מתברר לי כי החברה ירוקום פשטה את הרגל וממנה קניתי את הטלויזיה שעלתה בזמנו כ-17000 ש"ח
הטלויזיה מבחינת טלויזה מצוינת כוללת 4K - ו 3D אין לי על השגות אחרות על האיכות . אבל צורם שטלויזיה כזאת חכמה
אבל פ'יצר כזה אין
מה שגורם שאני משתמש בסטרימר עלוב

יש למישהו עצה אודה מאד
 

אין מה לעשות, לקנות שיאומי מי בוקס.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור