אתר dtown החדש!

  • פותח הנושא פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,890
מעורבות
816
נקודות
113
שרשור תגובות לכתבה: https://www.dtown.co.il/אתר-דיטאון-החדש
 

מברוק..
אך לאן נעלמו הלוחות.......??
 
נמצאה האבידה.....
 
איך עושים חיפוש ?
 

מהמם !
האתר עבר פוליש ווקס
ונראה מאיר עיניים,
שפו לכל מי שדאג ויזם לתוצאה המרנינה .
 
מזל טוב
קצת קשה לי להתרגל לדברים חדשים אבל חייבים להתקדם
אבל יתכן ואחזור לכתוב איזה מילה או כמה
יופי של מאמץ ו:כל-הכבוד:תודה רבה
 
מברוק לאתר החדש!
יש לי הערה (אלה אם כן הייתה כוונה מסויימת למעצבים).
לדעתי חלק פורומים אודיו עדיף היה לשים לפני חלק ווידאו במיוחד שאחרי אודיו יש עוד חלק של מחשבי ק״ב שמקושר לווידאו מין הסתם.
גם לדעתי רוב כאן דווקא בקטע אודיו ויהיה פחות נוח כול פעם לרדת לאמצע דף...
62604E0A-3408-4389-83C4-D059F5E90A57.jpeg
 

בשעה טובה ומוצלחת.
 
האתר ניראה מדהים כל הכבוד נמר ולעושי המלאכה
 
האתר נראה פשוט נהדר!
כל הכבוד לצוות די טאון!!!
 

ברכות על האתר החדש. למה אין עדיין אפשרות לחפש בפורומים ? זה סופר חשוב
 
כל הכבוד נראה נהדר והמון הצלחה
 
לעשות את הכתובים יותר שחורים זה בוהק מידי קשה לקרא וזה מסובך להתמקד ומעייף רקע לבן אותיות שחורות בבקשה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור