L liostudio חבר אתר הודעות 6 מעורבות 0 נקודות 0 5/7/11 #1 שלום לכל חברי הפורום . איזה מסך עדיף לרכוש המחיר שלהם זהה השימושים הם 60% SD ו 40% HD בתודה מראש , דני.
שלום לכל חברי הפורום . איזה מסך עדיף לרכוש המחיר שלהם זהה השימושים הם 60% SD ו 40% HD בתודה מראש , דני.
M matan148 חבר משקיען הודעות 1,428 מעורבות 0 נקודות 36 5/7/11 #2 לפי דעתי הC750 מסך מציון ועולה על הטושיבה בכול מה שקשור לרמות השחור עומק ב2D ואיכות יותר טובה ב3D כמובן שתצתרך לראות תמסכים אחד ליד השני ולהחליט בהצלחה
לפי דעתי הC750 מסך מציון ועולה על הטושיבה בכול מה שקשור לרמות השחור עומק ב2D ואיכות יותר טובה ב3D כמובן שתצתרך לראות תמסכים אחד ליד השני ולהחליט בהצלחה