55c750 סמסונג מול טושיבה 55xl700

  • פותח הנושא פותח הנושא liostudio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liostudio

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכל חברי הפורום .

איזה מסך עדיף לרכוש המחיר שלהם זהה

השימושים הם 60% SD ו 40% HD

בתודה מראש ,

דני.
 

לפי דעתי הC750 מסך מציון ועולה על הטושיבה בכול מה שקשור לרמות השחור
עומק ב2D
ואיכות יותר טובה ב3D כמובן שתצתרך לראות תמסכים אחד ליד השני ולהחליט בהצלחה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור