4k , לקנות נגן בלו ריי או לא?

  • פותח הנושא פותח הנושא Omerkrisp
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Omerkrisp

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
1
שלום, רציתי לשאול עד כמה רואים הבדל בין צפייה בתוכן 4k דרך נטפליקס או הורדה של סרטים (אם יש בכלל קבצים לא דחוסים באינטרנט?) לבין צפייה דרך נגן blu ray 4k
האם שווה את הכסף?
ועוד שאלה, המסך שלי בלי יכולת HDR , האם זה יפגע באיכות הצפייה בתכנים שהם כן hdr?

תודה
 

שלום, רציתי לשאול עד כמה רואים הבדל בין צפייה בתוכן 4k דרך נטפליקס או הורדה של סרטים (אם יש בכלל קבצים לא דחוסים באינטרנט?) לבין צפייה דרך נגן blu ray 4k
האם שווה את הכסף?
ועוד שאלה, המסך שלי בלי יכולת HDR , האם זה יפגע באיכות הצפייה בתכנים שהם כן hdr?

תודה

תוכן ב-HDR מציג תמונה איכותית יותר.
קיים הבדל בין תכני 4K מלאים לבין נטפליקס.
לגבי צפיה בתכנים דרך נגן 4K מול קבצי 4K מלאים. מאוד תלוי בסטרימר.. במידה ומדובר בנגן אופו התוצאה תהיה מעולה בשני המצבים.
 
לא בדקתי לעומק, אבל התרשמות ראשונה שלי מנגן בלו ריי של אל ג'י, הנגן לא נראה טוב בטלוויזיה הייסנס 4 קיי וממש איום ונורא בהשוואה לנטפליקס. עם הטלוויזיה הקודמת שגם היא הייתה אל ג'י עם מסך 47, הנגן היה מעולה. הסרט הטוב הרע והמכוער, נראה לא טוב אפילו רע על המסך... מאוד גרעיני. סרט חדש יותר של ג'ייסון בורן נראה טוב בהרבה אבל שוב, ללא השוואה לאיכות המתקבלת בנטפליקס.

האם מישהו יכול להציע לי סרט שצריך להיות באיכות גבוהה בנגן בלו ריי?

אריה
 
לא בדקתי לעומק, אבל התרשמות ראשונה שלי מנגן בלו ריי של אל ג'י, הנגן לא נראה טוב בטלוויזיה הייסנס 4 קיי וממש איום ונורא בהשוואה לנטפליקס. עם הטלוויזיה הקודמת שגם היא הייתה אל ג'י עם מסך 47, הנגן היה מעולה. הסרט הטוב הרע והמכוער, נראה לא טוב אפילו רע על המסך... מאוד גרעיני. סרט חדש יותר של ג'ייסון בורן נראה טוב בהרבה אבל שוב, ללא השוואה לאיכות המתקבלת בנטפליקס.

האם מישהו יכול להציע לי סרט שצריך להיות באיכות גבוהה בנגן בלו ריי?

אריה

אריה.
כדי ליהנות ממסך 4K יש צורך בנגן 4K ותכנים באיכות מיטבית.
כמובן שלא כל מסך שנקרא 4K מציג יכולות מרשימות.
 

אריה.
כדי ליהנות ממסך 4K יש צורך בנגן 4K ותכנים באיכות מיטבית.
כמובן שלא כל מסך שנקרא 4K מציג יכולות מרשימות.
איציק, אם אתה יכול, אשמח לקבל שם של דיסק שצריך להיות באיכות מיטבית.

לגבי איכות המסך, נטפליקס פשוט פנטסטי. באחד הסרטים, אשתי שהתנגדה לרעיון המסך הגדול, ביקשה שאקרב את המסך. זה אומר הכל...

אריה
 
איציק, אם אתה יכול, אשמח לקבל שם של דיסק שצריך להיות באיכות מיטבית.

לגבי איכות המסך, נטפליקס פשוט פנטסטי. באחד הסרטים, אשתי שהתנגדה לרעיון המסך הגדול, ביקשה שאקרב את המסך. זה אומר הכל...

אריה

אריה

ממליץ לגבי הסרט האלמנט החמישי.. למרות שמדובר בסרט בין 20 שנים, איכות ה4k מעולה.
בדוק לפני ההזמנה תאימות לאזור לפי הנגן שברשותך.

http://www.blu-ray.com/movies/The-Fifth-Element-4K-Blu-ray/171526/#UserReviews
 
אני צריך לבדוק קודם אם הנגן שלי הוא 4 קיי... אני עכשיו בחו"ל. אם הנגן לא 4 קיי אז התמונה לא צריכה להיות טובה?

אריה
 

אני צריך לבדוק קודם אם הנגן שלי הוא 4 קיי... אני עכשיו בחו"ל. אם הנגן לא 4 קיי אז התמונה לא צריכה להיות טובה?

אריה

במידה והנגן אינו 4k לא תהיה לו היכולת לקרוא כותר 4k
 
במידה והנגן אינו 4k לא תהיה לו היכולת לקרוא כותר 4k
איציק, משהו לא ברור לי. בטלוויזיה הקודמת, שלא הייתה 4k, איכות התמונה של הסרטים שנוגנו בנגן הבלו ריי הייתה מצויינת. האם יש סיבה שאותם הסרטים, למשל הטוב הרע והמכוער, יראו גרוע עם אותו הנגן בטלוויזיה החדשה? מדוע שלא יראו באותה האיכות שראיתי עם הטלוויזיה הקודמת?

אריה
 
איציק, משהו לא ברור לי. בטלוויזיה הקודמת, שלא הייתה 4k, איכות התמונה של הסרטים שנוגנו בנגן הבלו ריי הייתה מצויינת. האם יש סיבה שאותם הסרטים, למשל הטוב הרע והמכוער, יראו גרוע עם אותו הנגן בטלוויזיה החדשה? מדוע שלא יראו באותה האיכות שראיתי עם הטלוויזיה הקודמת?

אריה

לא טענתי שתראה פחות טוב. רק צינתי שכדי לצפות בסרטי 4k יש צורך בנגן 4k ותוכן מתאים בפורמט.
 

אני צריך לבדוק את הנושא יותר לעומק. מאוד התאכזבתי מאיכות התמונה של הנגן עם הטלוויזיה החדשה. אולי זה קשור לגודל המסך שמבליט "פאקים" שהמסך הקטן הסתיר.

אריה
 
אריה אילו קבצים אתה מנגן דרך הנגן LG?
האם אתה מזרים קבצים דרך usb או רשת (משתמש גם כסטרימר ) או כותרי BD 4K מקוריים ? מאוד יכול להיות שהקבצים שאותם אתה מנגן נחותים באיכותם / דחוסים / מדגישים פיסקליזציה?

יש ברשותי שני נגני BD של OPPO (נגן OPPO UHD 203 ונגן OPPO BDP 105D) שאיתם אני מזרים בעיקר 4K ו 3D ו 1080P ובעל ספרייה לא קטנה של כותרי 4K ו 1080P אורגינליים, לא משנה אך אני מנגן מה אני מזרים, התמונה יוצאת מגדר הרגיל ואיכותית מאוד.
המסך LG דגם C7 OLED גודל 65 אינץ.

לדעתי ושם אני מאמין, עיקר הבעיה אצלך זה לא המסך אלא המקור (הן הנגן והן הקובץ אותו אתה מנגן )

אוכל להשאיל במידה ותרצה את ה OPPO UHD 203 לבדיקה וניסיון אצלך...
אולי ישכנע אותך להשקיע גם שם ;)
 
אני צריך לבדוק את הנושא יותר לעומק. מאוד התאכזבתי מאיכות התמונה של הנגן עם הטלוויזיה החדשה. אולי זה קשור לגודל המסך שמבליט "פאקים" שהמסך הקטן הסתיר.

אריה

תבדוק באיזו רזולוציה נמצא הנגן. הכי מומלץ שיש מצב , source Direct
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור