א איציק67 חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 28/9/12 #1 במפרט הטכני של המכשיר נכתב " דפדפן פתוח מובנה (ללא תמיכה בסרטוני וידאו דרך הדפדפן) ", האם הכוונה שלא ניתן לצפות בתכני ויידאו ב - youtube. מה חוות הדעת לגבי המכשיר, מוצע למכירה 5,150 באולסייל. תודה איציק.
במפרט הטכני של המכשיר נכתב " דפדפן פתוח מובנה (ללא תמיכה בסרטוני וידאו דרך הדפדפן) ", האם הכוונה שלא ניתן לצפות בתכני ויידאו ב - youtube. מה חוות הדעת לגבי המכשיר, מוצע למכירה 5,150 באולסייל. תודה איציק.