LCD 42PFL8404‏ עזרה בהגדרות

  • פותח הנושא פותח הנושא taninanak
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

taninanak

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
היי,
התחדשתי במסך הנ"ל. התמונה בPS3 מדהימה, אבל הסרטים נראים רק טוב ולא מדהים..

מישהו יכול לעזור לי עם ההגדרות? (מתי צריך 100 הרץ ומתי לא, מתי צריך את המנגנון של פיקסל HD, יגודיות דינמית וכו' )‏

האם יש הגדרות שונות למצבים שונים (פלייסטיישן, סרט רגיל, בלו ריי)?

שאלה נוספת- ביום שישי אמור להגיע מתקין של אלקטרה. הוא גם ממליץ איפה להתקין בסלון ובאיזה גובה?
האם יש דרך להסתיר את כל החוטים שמחוברים לטלוויזיה?
האם נהוג לתת טיפ למתקין? (אם כן, כמה)

מקווה שלא הגזמתי עם השאלות,
תודה רבה,
ירין
 

תתחדש.
כאן תוכל למצוא מספר טיפים להתקנת מערכת קולנוע ביתי בסלון.
מנגנון 100Hz "מחליק" כל תוכן שעובר דרכו, בין אם מדובר בשידורי טלויזיה או בלוריי למשל, תפעיל אותו ואם אתה אוהב את האפקט, אז תשאיר.
אם זה נראה לך מלאכותי מדי, אפשר להפעיל אותו במקרים ספציפיים, לדוגמא, בזמן צפיה במשחק כדורגל.
לגבי הפעלת ניגודיות דינמית ופיקסל HD", מנגנון הניגודיות הדינמית עובד בצורה יעילה למדי בדגם זה, אין כאן חוקי "עשה ולא תעשה": תפעיל את שתי הפונקציות, תשווה למצב OFF ותבחר במה שנראה לך טוב יותר לעין.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור