3d עזרה??!!

  • פותח הנושא פותח הנושא wesamm
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

wesamm

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב.


יש לי טלוויזיה פיליפס 9705 שתומכת ב 3d כולל נגן בלו ריי ואכן המשקפים של לת מימד.

פשוט אני חדש בעניין ה 3d .

הורדי סרט של תלת מימד כ 7 גיגה ובאורך כ 40 דקות מתוכנת יוטרונט .

הורדתי אתו על המחשב וחיברתי את המחשב לטלוויזיה עם קבל hdmi .

הרודתי את זה באיכות 1080p וב mkv .

אני מפעיל את הסרט דרך תוכנה במחשב שנקראת vlc והוא עובד אחלא אכות אבל אני לא רואה את התלת מימד .

כאילו רואה את הסרט hd 1080p mkv איכות מעולה אבל אין התמונת של התלת מימד .

מה האלה האם זה מספיק מה צריך לעשות עזרה בבקשה.
 

לפי מה שידוע לי, VLC עדיין לא תומך בהצגת MKV תלת מימד.
 
האם בעת ההצגה אתה מקבל שתי תמונות על המסך?
אם כן - אתה צריך דרך השלט של המסך לעבור למצב 3D - ולהגיד למסך שמדובר בSIDE BY SIDE
פשוט - המחשב לא יודע "להגיד" למסך שאתה משדר בתלת מימד - ולכן אתה עושה את זה במקומו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור