37 LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא efi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

efi

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
מבקש ייעוץ - לפי הנוסחה שהומלצה בקישור, יש לי 2.40 מ' מהמסך עד למיקום הצפייה.
היתה לי 33 ואני מאוד רציתי לעלות ל 42 אבל הבנתי שלא כדאי ואלך על 37.
אני מעוניין לקנות משהו ידוע - LG, TOSHIBA,SAMSUNG,PHILIPS. או משהו מומלץ עם יבואן מוכר אחר. התקציב בסביבות - עד 8 אלף. רוב החומר הניצפה יהיה שידורי הכבלים- כמעט בלי DVD. כמובן שרוצה HD וכל מה שדרוש במכשיר מודרני.
מבקש המלצה- דחוף להיום!!
תודה .
אפי
 

שלום,
גדול המסך הינו גם ענין של טעם, יש כאלו שיאהבו גם מסך 42" בגודל זה, מומלץ לעמוד בחנות ולבדוק.

במקרה של צפיה בשידורי טלוויזיה בעיקר, אפשר להמליץ לך גם על פלזמה פנסוניק 37", זה בתקציב.
 
(אפשר להיות חוצפן טיפה?)

למה לא לקנות CRT איכותית? עדיין יש להשיג, המחירים ברצפה, היום גודל מנורות המסך ממש קטן ככה שאין בעית מקום גם ל 30+ אינץ' , וביננו איכות השידורים בממרים זוועה גם ככה.
סתם שאלה מוזרה.

ומשום הכיתוב :"רוב החומר הניצפה יהיה שידורי הכבלים- כמעט בלי DVD" אז בכלל.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור