פלזמה 37"-40" עד 4,000 ש"ח

  • פותח הנושא פותח הנושא Lior.T
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Lior.T

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
אני מחפש פלזמה חדשה .

בחרתי כבר בפלזמה במקום LCD, מכיוון שהבנתי שפלזמה עדיפה
כאשר אין צורך בחיבור למחשב וכאשר ניתן להחשיך את החדר .

השימושים שלי בטלוויזיה הם :
צפייה ב HD דרך ממיר יס מקס - 50%
30%- PS3
סרטי HD דרך מזרימדיה- 20%

תודה וחג שמח .
 

לדעתי אתה חייב לראות מסכים בעיניים זה גם הרבה עניין של טעם אישי ומה שנראה לך טוב זה מה שחשוב.

כמו כן 37'' זה גודל שאין בו הרבה מבחר לך על ה 42'' יש יותר מבחר ולא פגשתי מסך 40'' פלזמה בארץ.
 
הבעיה בגדלים היא שהחדר הוא אחרי שיפוץ והוכנה נישה מגבס בשביל הטלוויזיה,
הגודל המקסימלי לטלוויזיה בנישה הוא 100 ס"מ שעד כמה שהבנתי זה עד 40" .

הנישה היא אחת הסיבות שבגללן בחרתי פלזמה- פשוט אור לא מגיע לנישה .

כמו כן נראה לי שטלוויזיה 42" נוראמלית בתקציב כזה קשה למצוא .
 
תנסה את הסדרות הזולות של LG סמסמונג ופנסוניק
 

כרגע אלה הטלוויזיות הטובות בתקציב :

טלויזיה LCD ''37 HD Panasonic דגם TX-37LX80
טלויזיה Sharp LC37D65 LCD ‏37 ‏אינטש
טלויזיה Philips 37PFL5604H LCD ‏37 ‏אינטש
טלויזיה Samsung LA40B530 LCD ‏40 ‏אינטש

אני פשוט לא מצליח למצוא פלזמות נורמאליות בתקציב ...
ד"א- מרחק הצפייה הוא 3 מטר .
 
נערך לאחרונה ב:
חשבתי שאתה הולך על פלזמה - אבל LCD גם טוב (טעות שלי)
ראית את המסכים האלו? מומלץ לראות כדי להחליט
 
יש משהו מומלץ במיוחד מהדגמים האלו ? או אולי דגמים אחרים ...
 

ראש בראש :
טלויזיה Panasonic THP42C10 ‏42 ‏אינטש HDR
טלויזיה פלזמה Samsung PS42B450 ‏42 ‏אינטש HDR
טלויזיה Samsung LA40B530 LCD ‏40 ‏אינטש HDF

שתי הראשונות - פלזמות 42 אינץ' HD Ready
האחרונה- ל סי די 40 אינץ' HD Full

על מה אתם ממליצים ?


אני כרגע די חושב על הפנסוניק, אבל הדבר היחיד שעוצר אותי מלקנות אותה זה שהיא HD READY .
השאלה היא מה ההבדל שאני אראה בין FULL ל READY בהנחה שאני רואה SD וHD דרך ממיר יס מקס HD .
 
אתה צריך לראות בעניים - לא ממליץ לרכוש מסך בלי לראות
לא צריך להיות הבדל גדול בין HD READY ל FULL HD, אבל כאן אתה מדבר על שני דגמים שונים מראש.
 
ראיתי שאת הפנסוניק ניתן להשיג במחירים שנעים בין 4,100 ~ 4,900 .
4,200 עם אחריות יורוקום לשנתיים ו- 4,900 עם אחריות יורוקום ל- 5 שנים .

השאלה שלי היא מה ההבדל ביום האחריות חות מהתקופה ?
האם זו היא באמת אחריות יבואן מקורית או אחריות של מפיץ אחר ?
 

צריך לבדוק מה אומרת האחריות אחרי השנה הראשונה והשניה יש הרבה פרשנויות אתה צריך לבדוק את הנושא מול המוכר או מול יורוקום
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור