100hz או 200hz זה אותו דבר??????

  • פותח הנושא פותח הנושא arikd01
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arikd01

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
תמיד נאמר לי בחנויות ש 100hz ו - 200hz זה אותו דבר בארץ כי בארץ משדרים ב - 50hz..ועדיף לי לקנות את ה - 100hz כי היא יותר זולה ורואים אותו דבר...זה נכון???? באמת בארץ משדרים ככה ואין לזה השפעה? אם כן אז למה לנו כל זה..? ואם לא אז אפשר הסבר בבקשה? תודה!
 

אם מתכוונים למנגנון החלקת תנועה, אז מדובר בעיקרון דומה, אבל עם הבדל:
על פי העיקרון, מעבד הוידאו של המסך מייצר תמונת ביניים בין כל שני פריימים עוקבים, למשל, אם מישהו בועט כדור מצד ימין של המסך לצד שמאל, המסך ייצר תמונות ביניים שכל אחת מהם היא ה"ממוצע" (בלשון עממית) של שני הפריימים העוקבים, כך שמתקבלת תנועה חלקה יותר לעיון.
200Hz מייצר יותר תמונות ביניים מ- 100Hz ולכן אמור להיות חלק יותר, אבל הקפיצה הגדולה היא בין מסך 100Hz לכזה שאין לו את המנגנון, מעבר ל- 200Hz הוא כבר פחות דרמטי.
יש יצרנים, שבמנגנון 200Hz משתמשים בהבהוב של התאורה האחורית במסך, במקום לייצר יותר תמונות ביניים.
 
ובאמת בארץ משדרים ב - 50hz ואז לקונה המסך זה לא כ"כ משנה כי גם ככה הוא לא מקבל 100hz?
 
אכן משדרים ב- 50Hz, אבל במנגנון החלקת תנועה, מי שמבצע את ההכפלה הוא המסך.
 

בקיצור תייעץ לי וזהו...יש דגם חדש של lg שנקרא lh50yr יחסי ניגודיות 1: 150000, 200hz ו - 2ms..מדובר במסך 42" .....ומנגד ה philips 7404/8404 יחסי ניגודיות 1 : 80000 ו - 100hz , ו - 3ms מה עדיף? מה אתה מייעץ לי לקנות? תודה מראש!
 
אל תשווה רק על סמך נתון בודד, אלא על בסיס איכות התמונה, בשימושים שונים כמו צפיה בערוצי טלויזיה רגילים, HD וכו'.
 
ולמיטב דעתך מי מבין שניהם עדיפה למי תמונה יותר איכותית ושווה קניה?
 

אל תשכח שייתרון נוסף ל LH50 של LG שזה גם LED ,יתרון גדול לדעתי
 
led??? אתה בטוח שה - lh50yr של lg זה led???????
 
מצטער טעות שלי,היתבלבלתי בינה לבין הLH90
מישהו יודע אם הגיעו הדגמים החדשים לתצוגות ? אני רוצה לראות את הLH90
 

הלדים עדיין לא הגיעו לחנויות.
 
על פניו נראה שהנתונים המוצהרים של LG LH50 לא מדוייקים

באתר העולמי של היצרן LG הדגם LH50YR מופיע עם נתונים אחרים מאשר הנתונים המפורסמים ע"י ח.י , למשל
יחס קונטרסט 1:80000 ולא 1:150000
נתונים על MS שונים
מספר וסוגי כניסות שונים
בארץ אין TUNER דיגיטלי בניגוד לאותה טליויזיה בחול
האם זה מראה על חוסר אמינות/מקצעויות בטלויזיות של LG.

לעומת זאת הטלויזה של פילפס כל הנתונים שוים אחד לאחד בין מה שמוצהר ע"י
היבואן בארץ לבין האתר של פיליפס העולמי , וכן יש TUNER דיגיטלי גם בארץ
 
האם תוכל לתת קישורים למפרט באתר העולמי ובישראלי?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור