LCD תקלה מוזרה - כניסת HDMI לא מקבלת אות מהמחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא liron-j
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liron-j

אוהב את התחום
הודעות
109
מעורבות
3
נקודות
18
היי
יש לי טלויזיה של פנסוניק TH-L47E5M. לאחרונה קניתי כרטיס מסך חדש למחשב והטלויזיה לא מזהה אות ממנו. ניסיתי לחבר את המחשב ל-2 טלויזיות אחרות ובהן כן הייתה תצוגה (גם אותו כבל HDMI וגם עם כבל אחר). בכרטיס מסך הישן לא הייתה בעיה של תצוגה וככה גם בחיבור ממיר. ניסיתי את כל 4 הכניסות HDMI בטלויזיה ובכולן אין תצוגה בכלל.
האם יש אפשרות לעדכן עצמאית גרסה לטלויזיה או להזמין טכנאי / פיתרון אחר? (הטלויזיה באחריות)
תודה
 

תנסה לעדכן את הדרייברים של כרטיס המסך (זה שזה עבד בטליוויזות אחרות זה לא אומר בהכרח שהבעיה בטליוויזיה או שאין צורך בעדכון הדרייברים)
 
עידכנתי דרייברים ויש עכשיו תצוגה רק ברגע שהווינדוס עולה - הקטע הוא שעד אז אין תצוגה בכלל
 
יופי אז לפחות ידענו שאין בעיה בכניסת ה-HDMI... עכשיו כל מה שנותר זה רק עניין של הגדרות... איזה כרטיס מסך יש לך במחשב?
 

לצערי אין לי ממש ניסיון עם הכרטיסים של ati כך שאני לא כל כך יכול לעזור לך בקטע הזה... אבל תנסה לשחק עם הגדרות התצוגה של הווינדוז
 
WIN+P
 

לירון, איזה מערכת הפעלה יש לך?
 
לחץ על שני הכפתורים בו זמנית
win-p-961e3.png




בחר במצב המתאים לך
windows-p.png
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור