תקלה במסך פלאזמה של פנסוניק...

  • פותח הנושא פותח הנושא razco
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

razco

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי מסך פלזמה בן 6 של חברת פנסוניק...לאחרונה התחילו להופיע כתמים ירוקים על המסך והם מופיעים ונעלמים לאחר מספר דקות עד כשעה.. הייתי מעוניין לדעת האם מישהו מכיר את התופעה ויוכל להעריך את עלות התיקון...
צירפתי תמונות להמחשה...
תודה למשיבים
ערן
 

תמונות מצורפות

  • 20140601_081613.jpg
    20140601_081613.jpg
    KB 160.6 · צפיות: 446
  • 20140601_081647.jpg
    20140601_081647.jpg
    KB 163.4 · צפיות: 369
זה קורה רק בכניסה ספציפית (של HDMI למשל) או בכל הכניסות?
 
זה קורה כל הכניסות.. אם הבנתי נכון אני רואה את התופעה בזמן צפייה בשידורי טלוויזיה ובזמן צפייה ב dvd או במשחקי xbox
זה מופיע ונעלם לפעמים למספר ימים.
 
כנראה שאין מנוס מפניה למעבדה.
 

נראה כמו משהו נזל בין הפאנלים
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור