תמונה קופצת בחיבור ממיר הוט ל-LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא omrishar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

omrishar

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

ברשותי מסך 37" LCD של LG
לאחרונה התחברתי לשרות הוט ושמתי לב שהתמונה קופצת (קפיצות עדינות גם בכתוביות של הממיר וגם התמונה עצמה)
טכנאיי הוט החליפו ממירים וכבלים אבל ללא הצלחה.
קניתי כבל scart משופר יותר אבל עדיין הקפיצות ממשיכות.

רציתי לדעת אם אולי מישהו נתקל בתופעה וכיצד הוא פתר אותה?

תודה מראש
שרון
 

קופצת או רועדת? האם זה קורה גם בחיבור למקורות אחרים כגון DVD ?
 
ישנן קפיצות עדינות (לא רעידות) וזה לא קורה בחיבור DVD
 
לאיזה כניסה מחובר הסקארט בטלוויזיה: סקארט / S-VIDEO / קומפוזיט ?
 

ניסית אותו בהגדרות השונות? פעם קומפוזיט, פעם S-VIDEO ופעם RGB ? (הגדרה דרך הממיר)
 
הקפיצות זה כאלה פיקסלים מרובעים על המסך עם תקיעות?! יש מצב שזה תקלה בעוצמות שמגיעות לממיר

או שצריך לשים איזולטור פילטר
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור