תדר תצוגה מעל 100 HZ

  • פותח הנושא פותח הנושא sharony
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sharony

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אני מעוניין לקנות טלויזיה LED גודל 46.
שמתי לב שככל העולה תדר התצוגה המחיר עולה באופן משמעותי.
חשוב לי שאיכות התמונה תהייה גבוהה מאוד (סמרט ותלת מימד פחות משנה לי). אני מעונייו להשקיע בין 4-8 אלף.
האם באמת כאשר תדר התצוגה עולה מ 100 ל 600 או 800 למשל זה באמת משפיע משמעותית על איכות התמונה או שהעין לא מבחינה ממש בהבדל כאשר זה מעל 100?

אשמח להסבר בנושא.

שרון.
 

בדרך כלל, דגמים עם תלת מימד כוללים מנגנון החלקת תנועה מהיר יותר בכדי למנוע כפילות בתמונה במצב תלת מימד. זה יכול להעיד גם שעיבוד הוידאו איכותי יותר, אבל בפועל, לא תמיד הבדלים בין 200Hz ל- 400Hz ממש מורגשים בעין, זה תלוי גם בצופה.
 
אוקי תודה על התשובה
יש איזה דגם כלשהו להמליץ לי? מעדיף סמסונג כי יש לו ממיר עידן+ מובנה אבל יכול להיות גם דגם אחר . סמרט ותלת מימד לא ממש משנה לי . נועד לשימוש בערוצים רגילים או צפייה בסרטים מהאינטרנט.חשוב איכות צפייה .גודל 46-47. מחיר כ 4000 אלף מקסימום כ 8000
 
הטווח הוא רחב במחיר הזה, אם אתה אוהב סמסונג, פשוט תבחר בדגם הכי יקר בתקציב הזה מסדרת F, אם השימוש העיקרי הוא בערוצים רגילים אז גם פלזמה יכולה להתאים.
 

תודה
ושאלה אחרונה
האם אתה ממליץ על דגם F800 ? והאם יש לך דגם זול יותר אבל דומה שאתה יכול להמליץ לי אם אני מעוניין להשקיע פחות מ 8
 
אם אתה מתכוון ל- F8000, אז סקרנו אותו לפני מספר שבועות, יש כתבה באתר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור