LCD תאימות חשמל לארץ לטלויזיות סמסונג מארהב

  • פותח הנושא פותח הנושא Sagy313
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Sagy313

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
הי,
האם טלויזיות מארה״ב, הפועלות על 110 וולט ו 60 הרץ תעבוד על מתח של 110 וולט ו 50 הרץ?
אני רוצה לקנות טלוויזיה של סמסונג מארה״ב UN60JU7100
בשום מקום לא מצאתי תשובה חד משמעית
אשמח מאוד לעזרה
 

אתה צריך שנאי שממיר בין 220V 50Hz אל 110V 60Hz.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור