שרות גרוע אלקטרה - פיליפס

  • פותח הנושא פותח הנושא יריב3
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יריב3

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
1
שרות גרוע של אלקטרה נציגת טלוויזיות פיליפס בישראל .
הטלוויזיה מקולקלת כבר חודש וחצי אין חלפים בארץ ואין שירות ! אי אפשר לקבל מהם מענה ! לקחו את הטלוויזיה והיא כבר חודש וחצי במעבדה ...
מה ניתן לעשות ?
 

הטלויזיה באחריות , נרכשה באמצע ינואר . מתחילת יולי במעבדה ללא תגובה או שרות !

בנוסף לאחריות של שנתיים שקיבלתי ברכישה עוד הרחבתי בתשלום נכבד מעל 1000 ש"ח לעוד 3 שנים !!!

פשוט אין עם מי לדבר בפיליפס / רטפון . בקשתי לדבר עם מנהל אמרו לי שזה יקח 48 שעות ... עבר חודש וחצי עם

אינספור פניות ...
 
הדגם של הטלויזיה פיליפס 7600 65 אינצ'
אין להם חלקי חילוף ...
 

יש לי חבר עם אותה טלויזיה נמסרה למעבדה ב- 02.08.16.
קיבל בינתיים חלופית(על הפנים) ועדיין ממתין...
 
לא קיבלתי טלוויזיה חלופית למרות שעברו מעל 45 ימים .
הילדים בחופש ללא טלוויזיה ואין מענה באלקטרה / פיליפס אין עם מי לדבר !
פניתי למועצה לצרכנות וזו לא התלונה הראשונה ...
 
תשלח אימייל לפיליפס העולמית ,תנסה כאן: https://www.mea.philips.com/c-w/support-home/support-contact-form.html
תכתוב הכל על התקלה ותגיד שאתה מאוכזב מרמת השרות, לדעתי אתה תקבל תגובה מהם
 

תודה רבה , אנסה אין לי ברירה ...
 
בלי קשר למה שנאמר עד כה, הייתי מגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות..(שהסכום המקסימלי שלהם לא כ"כ קטן).
 
נראה שהיבואנית רואה מה נכתב כאן בפורום, קיבלתי מהם תגובה רשמית:
מאלקטרה סחר נמסר: "לאחר בדיקה מקיפה נמצא כי אחד החלקים הקשור לצג ה-LCD הינו תקול והועברה הזמנה ליצרן לספק את החלק הדרוש.
בשל עיכוב מעבר לזמן הסביר בהגעת החלק לארץ שלא היה תלוי בנו, החלטנו לפנים משורת הדין לפצות את הלקוח ולהעביר אליו מסך חדש שיגיע לביתו עוד השבוע.".
 

נראה שהיבואנית רואה מה נכתב כאן בפורום, קיבלתי מהם תגובה רשמית:
מאלקטרה סחר נמסר: "לאחר בדיקה מקיפה נמצא כי אחד החלקים הקשור לצג ה-LCD הינו תקול והועברה הזמנה ליצרן לספק את החלק הדרוש.
בשל עיכוב מעבר לזמן הסביר בהגעת החלק לארץ שלא היה תלוי בנו, החלטנו לפנים משורת הדין לפצות את הלקוח ולהעביר אליו מסך חדש שיגיע לביתו עוד השבוע.".

מאחר ונראה שהיבואנית רואה מה נכתב פה אני במקום בעל המכשיר הייתי אומר להם:
1. לכו תז__נו.
2. למה הלקוח לא מקבל תשובה/עדכון ישירות?
3. למה לוקח לאתר תקלה/להביא חלק חודש וחצי?
4. למה כשרואים שהתיקון מתעכב מעבר לזמן סביר (נניח 7-10ימים) לא מביאים טלוויזיה חדשה ללקוח?
5. מהי שורת הדין שלכם? האם הדין שלכם זהה להוראות החוק?
6. הפיצוי צריך להיות כספי ומשמעותי! אם לא- נראה מה בית המשפט יפסוק.
 
למה להשתמש בשפה מגעילה כזאת ? לא מתאים לאתר .
 
אני בכל זאת הייתי שולח אימייל לפיליפס העולמית!
ליאור - לא יכול להיות שבגלל שאולי מישהו מטעם היבואן ראה מה שכתוב ורק אז התייחס אז הלקוח קיבל תשובה.
היה לי מקרה כזה מניופאן לפני כמה שנים על מסך TOSHIBA שבמסגרת האחריות התקלקל 3 פעמים, גם תקלת מסך. תמיד קיבלתי מסך חליפי, ובסוף כשהתקלה חזרה קיבלתי מסך חדש.
לצערי, שמעתי על הרבה מקרים מאלקטרה סחר...גם פה
 

חבר'ה, אני לא אחראי על היבואן... אני מנסה לעזור במסגרת האתר למי שאני יכול ולהעביר את המסר הלאה. נראה שהלקוח קיבל מענה והוא מוזמן להגיב כראות עיניו.
 
האם קיבלתם הצעה לשדרג את הטלויזיה לדגם יותר גבוה עם תוספת תשלום?
 
לפי שיחה אתמול עם גיתי,כן.
 

אפשר לקבל יותר פרטים? דגם? תוספת כספית?
 
תודה . השאלה היא גם לפותח השרשור הזה ולאחרים שנתקלו בבעיה זו.
סוף שבוע נעים
 

נראה לי שראוי כי פותח השרשור יגיב כאן, אחרי שקיבל במה לתלונותיו, הוא יכול בהחלט גם לספר כיצד זה נפתר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור