פלזמה שליטה עם שלט yes-maxhd על פלזמה פיוניר 5090

  • פותח הנושא פותח הנושא liorz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liorz

אוהב את התחום
הודעות
52
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
יש לי מסך חדש 5090 וממיר חדש YES-MAXHD.
הבנתי מטכנאי YES שהשלט החדש בעייתי מבחינת שליטה על מסכי פיוניר. אז כרגע השלט שולט רק על הממיר וזה לא נוח. האם מישהו מחברי הפורום עם 5090 ו YES-MAXHD הצליח כן לתכנת את השלט לשלוט בסיסית על הפיוניר (עוצמת קול, בחירת כניסה) ?
אודה מאד על עזרה בנושא.
 

שיס יפתרו את הבעיה אם היא קיימת? כמה שטויות עוד אפשר לספוג מהם

ניסית לבד את כל הקודים האפשריים?
 
תודה.
עידכון: כעת הכל עובד תקין לאחר שהכנסתי קוד 0760 עבור ה 5090. מקווה שיישאר כך....
לא ברור למה הטכנאי של YES לא ידע את זה ואמר לי שיש בעיות עם מסכי פיוניר...
שבוע טוב לכולם.
 
מאיפה הבאת את הקוד, מהאתר של יס ?
 

יש קודים באתר של יס וגם דרך הממיר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור