Itayke חבר אתר הודעות 39 מעורבות 1 נקודות 8 17/2/20 #1 שלום לכולם, התחברתי לסלקום טי וי ויש לי את המאסטר בוקס שלהם. השלט הוא BLUETOOTH וככזה הוא לא שולט על הטלוויזיה אצלי. אני יכול לחבר דונגל על מנת שאוכל לשלוט על כיבוי והדלקה דרכו?
שלום לכולם, התחברתי לסלקום טי וי ויש לי את המאסטר בוקס שלהם. השלט הוא BLUETOOTH וככזה הוא לא שולט על הטלוויזיה אצלי. אני יכול לחבר דונגל על מנת שאוכל לשלוט על כיבוי והדלקה דרכו?