שליטה על הממיר בשלט של חברת הוט

  • פותח הנושא פותח הנושא shark669
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shark669

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
יש לי שלט של הוט כזה :
http://img1.tapuz.co.il/forums/46230918.jpg

האם ניתן לשלוט על הממיר במקום על הטלוויזיה להגברה של הווליום?

אם לא האם יש שלט טוב וזול שמסוגל ל"הריח" את ההקודים של השלטים ולהחליף אותם?


תודה רבה!!
שרון
 

תמונות מצורפות

  • 46230918.jpg
    46230918.jpg
    KB 42.9 · צפיות: 1,046
היי תודה על התגובה
בקישור יש את כל השלטים של HOT...
לאיזה התכוונת?

לצערי לא הצלחתי לשלוט על הממיר בשיטת ה CH+ (לחיצות חוזרות על הכפתור עד כיבוי)


אשמח לקבל המלצה לשלט אוניברסלי שיכול לקרוא את השלטים הישנים
תודה
שרון
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור