שלום, שתי שאלות

  • פותח הנושא פותח הנושא moosh7b
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

moosh7b

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
1.
קניתי 32lg32r LG.
אני רוצה ליצור מצב בו אני גולש באינטרנט על ה LCD ובחלון קטן על מסך ה LCD אני יכול להמשיך לשמוע ולראות כבלים.
כלומר ליצור חלונות על המסך. איך עושים את זה?? ראיתי אצל מישהו פעם.
האם יש תוכנה או שלמעשה אני צריך גם לראות טלוויזיה דרך המחשב ואז בעצם זה מסתדר?

2.
האם יש כבל scart to component והאם זה עדיף על scart to s-video כדי לחבר את הממיר של הוט ך LCD?

תודה תודה :)
 

אתה צריך שהמסך שלך יתמוך ב- PIP לשם כך.
לגבי חיבור הממיר, כבל סקארט לקומפוננט לא יעבוד עם הממירים בארץ, ראה מדריך - איך לחבר ממיר
 
אוקי תודה.
איך אני בודק אם הוא תומך PIP? ואם כן מה בהמשך?
 
אוקי בדקתי הוא תומך.מה עכשיו?
 

אתה יכול להראות שתי תמונות במסך, כל אחת חייבת לבוא ממקור/כניסה אחרת לטלויזיה.
המחשב מחובר דרך כניסת VGA או HDMI ? חלק מהמסכים לא מאפשר להציג תמונה מ- VGA דרך PIP.
לגבי איך מבצעים זאת במסך שלך, תצטרך לקרוא בחוברת הוראות... בכל מסך זה שונה.
 
המחשב מבר ב HDMI .אוקי אני אבדוק מה קורה ואני מאמין שאני אסתדר.
אם לא, אחזור אליך. תודה רבה!
 
אוקי, אני עובד על האיטרנט ובחלון קטן יש לי ערוץ 2. אבל אני לא מצליח גם לשמוע..
יש לך רעיון אולי?
 

אם תחבר את האודיו מהמחשב באמצעות רסיבר אזי תוכל

לשמוע את השידור מהמחשב ומצד שני לגלוש באינטרנט
לחילופין,גם באם הממיר שלך מחובר לרסיבר אזי גם תוכל לשמוע ולצפות בשידור מטלויזיה ומצד שני לראות בחלקו השני של מסך הטלויזיה את אתר האינטנרט
 
הכל פיקס,
תודה לכולם!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור