M mutzi חבר אתר הודעות 15 מעורבות 0 נקודות 0 10/3/09 #1 לדיוידי שלי, apex 811, לפי המדריך, יש את היציאות הבאות: (RGB ,AV) Scart יציאת יציאת וידאו מרוכב S-Video יציאת Y Cb Cr יציאת רכיב Y Pb Pr יציאת סריקה מתקדמת איך הכי כדאי לחבר אותו לטלויזיה lg 50pg200r ? אשמח אם תוכלו לדרג את היציאות. תודה רבה מראש!
לדיוידי שלי, apex 811, לפי המדריך, יש את היציאות הבאות: (RGB ,AV) Scart יציאת יציאת וידאו מרוכב S-Video יציאת Y Cb Cr יציאת רכיב Y Pb Pr יציאת סריקה מתקדמת איך הכי כדאי לחבר אותו לטלויזיה lg 50pg200r ? אשמח אם תוכלו לדרג את היציאות. תודה רבה מראש!
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 10/3/09 #2 סקארט RGB (אם יש לך כניסת סקארט במסך) או קומפוננט Y Pb Pr
M mutzi חבר אתר הודעות 15 מעורבות 0 נקודות 0 11/3/09 #3 תודה רבה על המענה! האם כדי לחבר ב Y Pb Pr עלי לרכוש כבל מיוחד או ניתן להשתמש בכבלים הרגילים של RCA (מהם יש לי הרבה) ?
תודה רבה על המענה! האם כדי לחבר ב Y Pb Pr עלי לרכוש כבל מיוחד או ניתן להשתמש בכבלים הרגילים של RCA (מהם יש לי הרבה) ?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 11/3/09 #4 עדיף כבל יעודי, אבל גם הכבלים הרגילים יכולים להעביר אות בצורה תקינה, נסה.