שלום יש לי בעיה בבהירות של מסך הLCD

  • פותח הנושא פותח הנושא eyald
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eyald

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי מסך LCD חדש מחברת סמסונג והבהירות שלו משתנת לי מכל זווית ראיה אם אני יושב מול המסך אן קצת מצידו ואם אני שוכב על המיטה זה בכלל נהיה שחור..איך מסדרים את זה?תודה
 

באיזה דגם מדובר? איך המסך מותקן?
 
גם אני שואל , באיזה מסך מדובר?
בגדול זה המצב ב LCD , אל תצפה לזויות צפיה דומים לזו של פלזמה , לי יש את ה LA52A650 וגם אני שם לב לנושא הזה,
האמת שזה קצת מפריע לאחר שהיה ברשותי מסך פלזמה במשך 3 שנים, לפעמים אני חוזר מהמטבח עם הקפה ביד ובא לי לעמוד בזווית אבל זה לא נראה כמו ממש ממול :)
 
חברים קישקוש בלבוש.
לי יש את הדגם LA46A650 ואין לי שום בעיה עם שינוי בהירות בזויות שונות.
על מה שאתם מדברים יותר נפוץ בטלויזיות עם הקרנה אחורית .
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור