שלום אנשים יקרים אני רוצה לקנות מצלמה.


Kerem

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
היי שלום לכולם. אני רוצה להכנס לעולם הצילום ורוצה לקנות מצלמה אבל רואה שהטלפונים ממש מתקדמים לאחרונה ולא רוצה לבזבז כסף סתם. למשל יש לי מצלמה קנון sx610hs אבל התמונות בגלקסי 8 שלי נראות הרבה יותר טוב. עם יותר חדות ועומק שמגדילים. במצלמה נראה טשטוש רב יותר.
יש לציין שהמצלמה היא 20.2 מגה פיקסל והגלקסי שלי רק 12 מגה פיקסל בנוסף אני מאמין שחיישן המצלמה יותר גדול גם מחיישן הטלפון. גם הוידיאו של הטלפון הרבה יותר טוב מהמצלמה היתרון היחדי שיש לה זה שמגדלים בעזרת העדשה האופטית מקבלים תמונה טובה יותר מהזום הדיגטלי של הטלפון.
אני אשמח להסבר.. אני רואה שהגלקסי s20 יהיה עם 128 מגה פיקסל מצלמה ו8k לוידיאו.
שאני נכנס לאתרי מצלמות אז למצלמות ב5000 שח יש רק 4k עם 30mps לעומת הגלקסי שיש לו יותר במקרה הטוב במקרה הפחות טוב יש פחות מ4 k ועדיין המחירים יקרים.
למה המצלמה שלי שיש לה נתונים טובים יותר התמונה נראת פחות טוב ולטלפון שסהכ הוא טלפון ולא מיועד לצילום המצלמה טובה יותר.
למה במצלמות וידיאו לא מצויין החיישן למה הוא לא פול פריים?
אני רוצה לקנות מצלמה גם לוידיאו וגם לתמונות והמחירים יקרים ויש מלא חסרות מראה לאחרונה ואני לא יודע מה לעשות אולי המצלמות יעלמו בקרוב ויהיה עדשות לטלפונים? שווה להשקיע הציוד ישמש אותי בעתיד אם ארכוש? תודה רבה.
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
אולי זה יפתיע אותך, אבל גודל החיישן בטלפון שלך ובמצלמה שלך הוא בגודל זהה 1/2.6 אינצ'
היתרון של הטלפון שיש לו עדשה קבוע ללא טווח זום ובמצלמה יש עדשה עם זום ענק, מה שהופך את העדשה להרבה פחות טובה אופטית.

חיישן גדול זה עולה יותר כסף והחברות מנות לחסוך כסף ומספקות חיישן קטן יותר - זה לצלמה יש גוף גדול לא עולה יותר כסף ליצר אותה
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
אני רוצה לקנות מצלמה גם לוידיאו וגם לתמונות והמחירים יקרים ויש מלא חסרות מראה לאחרונה ואני לא יודע מה לעשות אולי המצלמות יעלמו בקרוב ויהיה עדשות לטלפונים? שווה להשקיע הציוד ישמש אותי בעתיד אם ארכוש? תודה רבה.

אני,מצלמת הקורפ שלי,מצלמת החיישן מלא ועוד אחד עם חיישן 4/3 לוידאו חוזרים עכשיו מאתר צפרות בשלזוויג-הולשטיין (צפון גרמניה על גבול דנמרק) רטובים עד לשד החיישן וקפואים מקור ואפס תמונות חוץ מכמה כתמים שכראה היו ציפורים שעפו ברוח המקפיאה ובגשם הזולעף - כנראה שזה קשור לחסרות המראה ההולכות ונעלמות? אולי הכתמים אליו אלה חסרות המראה שעפו להן ברוח הקרה? .... והנייד שלי לא עמיד מיםם אז נשאר באוטו,כמה חבל :( :( :(

ולמי שהסרקזם לא מובן:חסרות המראה כאן איתנו ולהעתיד המאוד מאוד רחוק. ולא,הן לא מחליפות או יוחלפו על ידי שום טלפון נייד ... ולמורת רוחם של כמה... (....) גם אלה עם המראה לא הולכות להעלם כמו הציפרים שלא היו באתר הצפרות.


מנחם
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור