שירות ואחריות

  • פותח הנושא פותח הנושא אופיר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אופיר

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
לאחר בדיקות שונות והתייעצות כאן בפורום החלטתי לרכוש מסך LCD של LG מדגם 37C43.

אולם, מספר בעלי חנויות הזהירו אותו משירות הלקוחות והאחריות של היבואן הרשמי.
אחד מהם ידיד אישי שלי שעליו אני סומך.
במילים פשוטות אמר לי אל תקנה LG ולא משנה איזה דגם!
נשמע הגיוני?
 

אתה מן הסתם מדבר על ח.י.
לא יודע לומר לך הכללה גורפת, ישנם לא מעט אנשים שמרוצים מהשירות ובעלי ניסיון חיובי, יש גם כאלו שמרוצים פחות.
לא יודע אם זה שונה או דומה לשביעות הרצון מנותני שירות אחרים.
 
היי,
לכל אחד ואחד יש התנסויות טובות או רעות מספקים שונים.
מה לעשות, מספיק שתיפול על אחד שיש לו התנסות לא טובה וזה יכול לעשות את ההבדל.
בוא נגיד ככה, שלא תצטרך את השרות של אף אחד מהיבואנים.

ולעניין, אני דווקא מכיר את היבואן מקרוב וגם רכשתי ממנו בדיוק את אותו המסך.
אני עם ראש שקט, וגם אתה צריך להיות.
בשביל המחיר שלה - טלויזיה מעולה לדעתי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור