שיטת שידור.

  • פותח הנושא פותח הנושא qweasdzxc
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תמונה שחור לבן מרוח אומרת שאתה מנסה לחבר מקור PAL ל-NTSC
 
הבטחתי לעדכן.
אז לצערי דבר לא עבד.....מלבד ה-DVD שרואים מדהים!
הבנתי שהמכשיר הזה יעשה את העבודה בלי בעיה.
http://www.amazon.com/DVDO-EDGE-High-Definition-Video-Processor/dp/B001D4KWXM

האם נכון?
 

אז אם ה DVD עבד לך ואני מתאר לעצמי שזה PAL ואם אני זוכר נכון חיברת אותו דרך HDMI נכון ? אז כל מה שנותר לקבוע הוא שהבעיה היא בממיר של הוט. תדבר עם שירות הלקוחות שלהם ושישלחו לך טכנאי
 
האמת שחיברתי אותו באמצעות חיבור שלושה צבעים(אדום לבן וצהוב) לא זוכר את שם החיבור.
באמת!!!!!!!!!!ייתכן שיש בעיה בממיר של הוט?זה ממיר HD.
יש לי ממיר אחר נוסף.לא HD האם לנסות או שזה מיותר?
 
השאלה היא האם מדובר בסרט ZONE 1 NTSC או סרט PAL...
מעבד וידאו אכן יכול להוות פיתרון.
 

השאלה היא האם מדובר בסרט ZONE 1 NTSC או סרט PAL...
מעבד וידאו אכן יכול להוות פיתרון.

היי ליאור,

נושא הסרטים שאני יכול לראות זה דבר טוב אבל לא בשביל זה קניתי את הטלויזיה הגדול הזאת.
שאלתי היא האם המוצר הזה http://www.220depot.com/p-1354-163-...VIDEO-Component-to-HDMI-Video-Converter.aspx#

יתאים מבלי להוציא כ-800 דולר על מעבר וידיאו?
 
בהנחה שדיסק ה DVD שהתנגן הינו פאל וגם ה DVD עצמו אז יש שתי אפשרויות לבעיה : 1- כמו שאמרתי קודם יכולה להיות בעיה בממיר של הוט (זה לא משנה אם הוא HD או לא , כי גם ממיר HD יכול להתקלקל) 2- יכול להיות שיש בעיה כניסת HDMI בטליוויזיה שלך או בכבל עצמו
 
לא הגיוני קיימות 4 כניסות HD בטלויזיה וניסתי עם הכבל הTV אחר והכל עבד.
 

לא הבנתי . מה נסית ואיך ?
 
עדכון...
לאחר שיחה עם סמסונג ישראל, הם מחר שולחים הובלה לקחת את הטלוויזיה למעבדה שלהם בלוד, הם אומרים שיש פיתרון והמחיר כולל הובלה הוא כ-2000 ש"ח.
הם הבטיחו כי התיקון/פיתרון יקח כ-48 שעות לכל היותר.
יש תקווה.
בהתחשב שהמחיר של הטלוויזיה הנ"ל בארץ הוא 21,000 ש"ח אני קניתי אותה בחו"ל כולל מיסים ומשלוח(ימי) בכ-9000 ש"ח.
גם במידה ואוסיף עוד 2000 ש"ח המחיר הוא מצויין.
מה שגם , לאחר התיקון ובמידה והכל בסדר אני גם מקבל אחריות רישמית כיאלו קניתי את הטלוויזיה בארץ.
 
נשמע מעניין... דווח על ההתפתחויות.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור