שידרוג מסך 428 ל 50" עזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא bennyyes
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

bennyyes

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
ברשותי מסך 428 כארבעה חודשים לפני היה ברשותי 427
מרחק צפייה ברוטו 4 מ'
נטו 3.5+-

ברצוני להחליף ל 50 הפיוניר יקר מאוד
החלופות הן pv 70 או ה 700
האם כדאי ל"התפשר" וכן מה עדיף מבינהם?
תודה
 

פלזמה פיוניר מול פנסוניק
 
ליאור
ראשית תודה קראתי בעיניין את ההשוואה(Y),
כמו שהתלבטתי כשרכשתי 42 בין פיוניר לפנסוניק שוב חוזרת ההתחבטות ...
האם לדעתך ההבדל בין ה pv 70 ל 700 משמעותי ?
אם אלך על ה 70 האין בכך פשרה לאחר שהתרגלתי לקורו ???
הקורו מעולה אבל המחיר המחיר :rolleyes:
מישהו יודע מה רמת המחירים של שלושת המסכים הנ"ל כיום?
בני.
 
נערך לאחרונה ב:
ההבדל בין ה-PV70 ל- P700 מתבטא בעיקר בציפוי מט קדמי ומעבד וידאו איכותי יותר בדגם ה- 700.

אם ההבדל משמעותי והאם מדובר בפשרה? רק העיניים שלך יחליטו האם זה שווה או מספיק עבורך...
 

ההבדל באיכויות התמונה משמעותי (לא רק המחיר...)

מישהו יכול לכוון אותי למחיר טוב ל 508
תודה
 
דיווחנו על הוזלה כאן

אני מניח שתצטרך לברר בחנויות לגבי פרטים מדוייקים.
 
דרך אגב
דור 9 מה ידוע עליו ?
לאיזה יחס ניגודיות הצהירו שיגיעו בו ?
ידוע לך משהו בעיניין :מבולבל:
 

דור 9 של פיוניר? לא יגיע לפני הקיץ לישראל.
לא יודע לגבי ניגודיות מוצהרת (לעומת 1:20000 של דור 8)
 
עידכון

508 הותקנה היום !
מדהים.:מה??????????:
 
אכן חוויה...
תתחדש, מאחל לך שעות רבות של הנאה.
 

ראשית תודה רבה.
השידרוג במעבר מ 42 ל50 הוא עצום !!!
התמונה שאיכותית שמפיקה הקורו אפילו בגודל הנ"ל היא מדהימה

428 הועברה להורים ...
 
משפחת קורו...
 

הלוואי ובקרוב אצלי

אם כי אני חושב שהמסך הבא שלי לא יהיה 50 אינץ' -HDR אלא FHD. בינתיים עוד חזון למועד ומועד לחזון.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור