שאלות על כיול עם ספיידר 2 ומחיר

  • פותח הנושא פותח הנושא daniel11
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

daniel11

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
היי...
יש לי כמה שאלות על זה אז אני אפרט אותם,כי חשבתי לקנות ספיידר לכייל את המסך מחשב שלי.
א.מה ההבדל בין ספיידר 1 ל2?
ב.הכיול מתבצע אוטומטי? או שזה עם משחק ומציאת האיזון באופן ידני?(כמו כיול בין הבהירות לניגודיות שצריך למצוא את נקודת האמצע)
ג.יש מדריך לכיול כזה? אני אשמח ללינק...
ד.מה המחיר של הספיידר 2 ואם מוכרים אותו בארץ?(לא מצאתי בזאפ)
תודה ליאור =)
 

אתה מתכוון

לספיידר מן 2?
 
לא חחח

חחח
למכשיר ספיידר שמכיילים איתו את המסך!
מצמידים למסך ומכיילים, זה ציוד מקצועי
 
ספיידר 1 הכוונה היא ל- SPIDER TV ? לא רואה אותו באתר שלהם.
גם ל- SPIDER 2 יש שתי גרסאות.
לא יודע אם מוכרים את זה בארץ.
אתה מקבל חיישן צבע שמצמידים אותו למסך + תוכנת כיול (צריך לעבוד עם מחשב) ובעזרתם המדידות והתוכנה אתה מונחה בכיול.
 

אוקי,

אני אסתכל עכשיו באי ביי או בקשר למחיר,
אז ממה שהבנתי זה לא אוטומטי, טוב...נסתדר,
תודה...נקוה שזה לא הרבה זמן לכייל
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור