שאלה רצינית על סאונד 5.1 במגבר שמחובר למחשב ???

  • פותח הנושא פותח הנושא kislevsk
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kislevsk

אוהב את התחום
הודעות
97
מעורבות
0
נקודות
0
1. אני מחובר מהמחשב למגבר בכבל RCA/PL ווידיאו בכבל DVI/HDMI לטלויזיה פלזמה(פיוניר 508XD) התמונה של קבצי HD/MKV מדהימה אבל האודיו שאני מקבל הוא רק סטריאו איך אנ י יכול לקבל אודיו בפורמט 5.1 (לכל הרמקולים) כמובן שאני מדבר על סרטים בפורמט 5.1

במגבר יש כניסה אופטית וקואקסילית (אני רוצה שיזהה DTS ו DOLBY DIGITAL כמו שהוא מזהה ב DVD .

מהמחשב יש לי יציאת אודיו רגילה בלבד השאלה מה אני צריך לעשות ואיך, כי מגלישה באינטרנט הבנתי שזה מסובך למדיי ???
הסבר מפורט ופשוט עם אפשר תודה.
 

אתה צריך להוציא דרך יציאת אודיו דיגיטלית, לא אנלוגית.
 
אתה צריך לקנות כרטיס קול שיש לו יציאה אופטית או קואקסיאלית
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור