שאלה לגבי 47LE5500 LG

  • פותח הנושא פותח הנושא shachara
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shachara

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
היי,
רציתי לקבל חוות דעת על הטלויזיה הזאת?
כיצד היא מתמודדת עם משחקי מחשב בחיבור HDMI ?
תודה.
 

למיטב זכרוני יש לה אינפוט לאג לא קטן
 
איפה אפשר למצוא כזה מידע ניסיתי לחפש בגוגל ולא מצאתי
 
בביקורות, בשרשורים בפורומים מחו"ל וכדאי כמובן גם להצליב
 

אם אתה מחפש טלוויזיה מ 2011 עם לאג נמוך, אז סמסונג D550 או D5000 היא כזאת. ראה למשל פה:

http://www.dday.it/redazione/3298/DDay-The-Best-Gaming-TV-Test-edizione-2011.html

אבל לא יודע כמה האתר הזה אמין, וכמו כן צריך לשים לב לגוסטינג. סתם לדוגמא, לפנסוניק E30 מדדו לאג נמוך, אבל באתר הבא מדדו לאג גבוה ולא מעט גוסטינג.

http://www.digitalversus.com/panasonic-viera-tx-lf32e30-p364_10617_60.html

אז פשוט צריך להצליב

מהדגמים של שנה שעברה LG LD460 עם IPS בעלת לאג נמוך וגוסטינג טוב, וסמסונג C530 בעלת לאג נמוך וגוסטינג טוב בתנאי שבאה עם פאנל S-PVA
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור