שאלה לגבי מחירים על טלויזיות סמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא alexeygr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

alexeygr

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב, אני חדש פה ואני מאוד אשמח לקצת עזרה.
כבר כמה ימים אני מחפש לקנות טלויזיה ועיניי נעצרו על Samsung LA46C650.. רק יש בעיה אחת איתה - היא יקרה בצורה מאוד מוגזמת (טוב שהיא לא עולה יותר מפי שתיים בארץ מאשר ארה"ב ואפילו אנגליה), טלויזיות יותר קטנות עולות פה בערך פי 1.5 יותר מחו"ל לצורך השוואה, מה שמראה שהמחיר על הטלויזיה המדוברת מנופח אפילו עוד יותר. אז כן, זה מעצבן אותי נורא, אבל מצד שני בא לי מאוד על הטלויזיה הזאת, לכן חשבתי אולי לחכות עד שיגיעו דגמים יותר חדשים של סמסונג ויוזילו את המחירים של הסדרות הקיימות (מאחר ואני לא ממש בקיא בדינמיקה של המחירים אני רק מעלה השארה).
ובכן זאת השאלה אליכם. האם יש טעם לחכות, כלומר האם המחירים באמת יורדים אחרי שמגיעה סדרה חדשה? ואם כן האם יש השארה כמה זמן יש עוד לחכות?
דיברתי היום עם מוכר בחנות והוא טען שהדגמים של סדרה C650 הגיעו לחנויות באוגוסט שנה שעברה, רק שאין לי מושג מתי הם יצאו (האם מישהו יודע?).

ובהנחה והמחיר יישאר כמו שהוא עכשיו (6700 עם 3 שנים אחריות) האם אתם חושבים שהטלויזיה הזו שווה את ההשקעה על פני טלויזיות באותו גודל רק ברמה פחות, כמו למשל LG 47LE5300,
Samsung LA46C530C ואולי עוד כמה...מדובר על הפרשים של איזה 2000 שח!

שאלה נוספת. האם בפירוש עדיף ללכת על טלויזיות מייבואן הרשמי+3 שנות אחריות או שאפר להתפשר בנושא ולקחת סיכון עם ייבוא מקבילי?

ושאלה אחרונה-האם המחרזים האלה שיש בשקם אלקטריק שווה את הזמן או שזה אחיזת עיניים?
 

נערך לאחרונה ב:
אני משער שמתי שיביאו הדגמים החדשים ביוני המחירים ירדו בכ 5-10 אחוז לא יותר
סמסונג C650 היא טלוזיה אכותית בעלת איכות שחורים יצאת מהכלל מנגנון 100 הרץ אכותי וצריך לקחת פאנל SQ
שזה הבעיה בדיוק איתה הסזמסונג C530 לא מגיע לרמה שלה וגם הLG LE5500
 
אני משער שמתי שיביאו הדגמים החדשים ביוני המחירים ירדו בכ 5-10 אחוז לא יותר
סמסונג C650 היא טלוזיה אכותית בעלת איכות שחורים יצאת מהכלל מנגנון 100 הרץ אכותי וצריך לקחת פאנל SQ
שזה הבעיה בדיוק איתה הסזמסונג C530 לא מגיע לרמה שלה וגם הLG LE5500

תודה על התגובה!
אז בעיניך ההפרש המטורף במחירים שווה את זה?
בדקתי כמעט בכל האתרים שיש את הטלויזיה הזו בזאפ וכולם רשומים עם פנאל Ultra Clear Panel. אם תמצא איפה יש עם SQ אני אשמח לקישור. מה ההבדל בכל מקרה?
 
האם השוות את איכות התמונה בין הדגמים היקרים לזולים יותר? בשידורי טלוויזיה רגילים וגם HD.
 

פאנל הSQ זה הפאנל המקורי עם אני לא טועה של סמסונג והוא מציע איכות הרבה יותר טובה מהפאנלים אחרים אי אפשר לדעת על איזה פאנל תיפ]ול וזאת בעיה בעני שווה תהפרש היות וסמסונג C650 טובה ממה לפחות לפי דעתי בהכול מהשחורים ועד עומק התמונה היא טלוזיה מעולה ושוב כמו שמעלי אמר לאור קורן תבדוק אותם לא תסם לב להבדל
 
האם השוות את איכות התמונה בין הדגמים היקרים לזולים יותר? בשידורי טלוויזיה רגילים וגם HD.

האמת שאת הדגמים האלה שרשמתי ספיציפית לא כי לא היה אותם בחנויות שהיתי בהם. אבל ראיתי איזה טלויזיה של LG נדמה לי LD450 והיא היתה ממש טובה, אומנם לא כמו הסמסונג LA46C650 ובלי תוספות כמו אינטרנט אבל משמעותית יותר זולה מצד שני.
אבל אני יותר בכוון של סמסונג. השאלה העיקרית אם יש טעם לחכות לירידת מחירים?
 
פאנל הSQ זה הפאנל המקורי עם אני לא טועה של סמסונג והוא מציע איכות הרבה יותר טובה מהפאנלים אחרים אי אפשר לדעת על איזה פאנל תיפ]ול וזאת בעיה בעני שווה תהפרש היות וסמסונג C650 טובה ממה לפחות לפי דעתי בהכול מהשחורים ועד עומק התמונה היא טלוזיה מעולה ושוב כמו שמעלי אמר לאור קורן תבדוק אותם לא תסם לב להבדל

מוזר אבל בכל החנויות שבדקתי הטלויזיה לא היתה עם פאנל SQ. אתה יודע אולי איפה מוחרים עם הפאנל הזה?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור