שאלה כללית איזה חיבור יותר טובSCART או COMPONENT

  • פותח הנושא פותח הנושא alone66
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

alone66

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
שאלה כללית
איזה חיבור יותר טובSCART או COMPONENT לחיבור ממיר של הוט בבית
ל LCD או פלזמה
 

לא ממש רלוונטי כי הממירים בארץ לא יודעים להוציא אות קומפוננט אלא רק סקארט RGB.
הממירים היחידים עם יציאת קומפוננט הם ממירי HD של YES או HOT אבל מכיוון שיש להם גם יציאת HDMI, אין כלכ כך טעם להשתמש שם בקומפוננט.
בכל מקרה, סקארט RGB וקומפוננט נחשבים לאיכותיים ביותר מבין חיבורי הוידאו האנלוגיים עם עדיפות קלה ל- RGB.
 
מה עושים כאשר אין חיבור scart כיום יש הרבה מסכי LCD ללא חיבור זה
תודה,
 
תקרא כאן: איך לחבר ממיר
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור