שאלה בקשר לממיר HD HOT וליצאת אודיו

  • פותח הנושא פותח הנושא rosomer100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rosomer100

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

מחר הטכנאים של הוט באים להתקין לי את ממיר HD בפלזמה th50ph10 ואני יודע שהם מחברים את הממיר לטלוויזיה בכל HDMI שמעביר גם video וגם אודיו , ורציתי לשאול איך אני מחבר כבל למגבר שלי וגם לפלזמה חוץ מ HDMI שאני יוכל לשמוע גם מהפלזמה את השידורים וגם מהמגבר ?
 

יש יציאות אודיו דיגיטליות - קואקסיאלית ואופטית.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור