שאלה בנושא חיבור למחשב ל-LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא rafie123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rafie123

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אני משפץ את הבית ברשותי מחשב (בהנחה שאני מחבר לו כרטיס מסך DVIׂ) המחשב בחדר בעבודה ומסך LCD בסלון
האם מספיק לחבר בעזרת כבל dvi to hdmi בכדי לראות תמונה וגם לשמוע?
תודה
 

DVI רגיל לא מוציא אות אודיו - אבל היום יש כבר יציאות HDMI מהמחשב.
השאלה מה המרחק מהמחשב למסך? והאם פתרון של סטרימר לא יכול להתאים?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור