LCD שאלה בנוגע למסך של TCL

  • פותח הנושא פותח הנושא daniella
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

daniella

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי מסך 32'' LCD של TCL דגם L32D12
בכל פעם שאני מדליקה את הטלוויזיה יש מנגינה עם ההדלקה. יש אפשרות לבטל את המנגינה הזאת? אם כן איך?
תודה רבה לעוזרים:)
 

חפשי בתפריט setup של המסך, אולי גם בתפריט אודיו.
לא הגיעה באריזה חוברת הוראות?
 
חיפשתי אני לא מוצאת לכן שאלתי כאן. וכן הגיעה חוברת הוראות, בחוברת כתוב רק איך לבטל את תמונת הפתיחה לא מוזכר דבר על המנגינה.
תודה
 
אם אני זוכר נכון לא ניתן לבטל את המנגינה אלא רק את הלוגו...

בכל אופן מציע להתקשר ליבואן S.G.E
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור