רעש בהוט בעת חיבור מחשב נייד למטען

  • פותח הנושא פותח הנושא talm
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

talm

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
היי חברים,

קניתי לפני מספר ימים lcd hitachi.
חיברו לי ממיר של הוט ורואים מצויין.
עם זאת, כאשר אני מחבר את המחשב הנייד שלי למטען שלו, מופיעות על המסך נקודות לבנות, מעין רעש.

כאשר אני מנתק את המטען, התמונה חוזרת למצבה הרגיל.

האם תוכלו לאמר לי מהי הבעיה?

תודה, טל.
 

תוכל בבקשה להוסיף תמונה של המטען?
כולל הכניסות והיציאות שלו?
תודה.
 
האם אצלך הוא מחובר בשקע עם ארקה?
האם המחשב מחובר גם כן לטלויזיה?
האם המטען יושב באזור הממיר? על הממיר?
 

איך אני יכול לדעת באם השקע הנו עם הארקה?

המחשב אכן מחובר, אך גם שאני מנתקו עדיין קיים הרעש.
רק שאני מנתק את המטען מהנייד, הרעש נפסק.

המטען נמצא כמטר מהממיר.

תודה!
 
נסה להרחיק את המטען עוד מהממיר והטלויזה.
אם התקע של המטען הוא בעל 3 פינים אז יש סיכוי שהוא מוארק.
 
נניח ואין לי אפשרות להרחיק את המטען יותר מידי מהממיר, אין פתרון אחר? נתקעתי עם השארות על המסך?

התקע אכן עם 3 פינים...
 

הפתרון איזולטור שמותקן בטור לשקע האנטנה על ידיי טכנאי של הוט.
 
(Y)
אין מה לעשות.
הפתרון של זורו הוא הפתרון כנראה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור