רלבנטיות של בעיות תאימות בטלוויזיה מיובאת

  • פותח הנושא פותח הנושא yoavb
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yoavb

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,

אנחנו שוקלים לרכוש טלוויזה מדגם סוני X900E בארה"ב לקראת חזרה ארצה.
מקריאת מדריכים ישנים הבנתי שבעבר מדובר היה בעניין בעייתי במיוחד בשל קונפילקטים טכנים הנוגעים לשיטות העברת המידע.
מעיון בשרשורים מאוחרים יותר, כולל המדריך של ליאור קורן מ 2015, אני מסיק שחל שיפור בעניין. בכמה מקומות אף נטען שכיום לא קיימת בעיה של ממש מבחינת קצבי שידור ב HDMI (וככל הנראה גם ביתר ההיבטים).

שאלתי היא מה הסטטוס היום, ובפרט האם עלי לצפות לבעיות תאימות עם הדגם הספציפי הזה, שלגביו היצרן מצהיר רשמית שקצב השידור הוא 60 פריימים לשניה, ומצד שני הוא נמכר בארץ ע"י משווקים פרטיים.

אשמח לכל התייחסות. תודה מראש.
 

לא השתנה כלום מאז שפורסם המדריך, אתה צריך לוודא עם המוכר שהטלוויזיה תומכת ב- 1080/50i / 1080/25p ושאפשר לצפות בה בשידורי יס, הוט, סלקום ופרטנר.
 
תודה ליאור.
למוכר כאן (צפון מדינת ניו יורק) בקושי יש מושג מה זה ישראל, כך שכל הבירורים עלי.
במידה והטלוויזיה אינה תומכת בפורמט הדרוש, האם ניתן לרכוש בארץ ממיר פורמטים?
 
זה לא רלוונטי לישראל בלבד אלא לכל אירופה. צריך פשוט לברר אם המסך תומך בשידור PAL ויותר מדוייק ב- 50i או 25p. ניתן לרכוש ממיר מ- 50i ל- 60i, אבל זה לא תמיד טוב ומזמן גם לא חיפשתי מכשיר כזה כך שלא יודע להמליץ לך על דגמים.
 

כדאי גם לבדוק שהטלוויזיה יודעת לעבוד עם החשמל בארץ
 
כן, ברור, למרות שגם אם יש בעיה עם מתח/תדר עבודה הפתרון יהיה די פשוט.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור