LCD רכשתי SONY 32W550

  • פותח הנושא פותח הנושא mcbi2
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mcbi2

אוהב את התחום
הודעות
68
מעורבות
1
נקודות
8
שלום אשמח לדעת את המלצות חיבורים למסך אני מתכון לחבר HD של YES ומגבר רגיל של ימהה כמו כן DVD רגיל משולב בודיאו של סמסונג לבנתים .אשמח גם לדעת את חוות דעתכם על מסך .תודה
 

ראשית, תתחדש!
את ממיר ה- YES HD, תחבר עם כבל HDMI.
אם תציין את רשימת החיבורים של "מגבר רגיל של ימהה כמו כן DVD רגיל משולב בודיאו של סמסונג" נוכל לעזור לך.
 
חיבורים W550SONY

תודה על התייחסותך. החיבורים של ה-DVD הם: component, rca ואופטי (אודיו אני חושב). ושל הרסיבר - RCA נדמה לי שזה הכל פשוט הגישה לשם לא אפשרית כרגע. בכל מקרה הדגם הוא יאמאהה 430, דגם שיצא לפני 4-5 שנים.

תודה רבה על התייחסותך וערב טוב.
 
את הרסיבר, אין טעם לחבר לטלויזיה.
את ה- DVD: קומפוננט לטלויזיה, אופטי לרסיבר.
 

שלום.אזאני יכוללחבר את HD מקס לרסיברכדי שאני יוכל לשמוע אתהערוצי הטלוזיה דרך החמשה רמקולים [מחוברים לרסיבר]או שאני אמור לעשות חיבור אחר.תודה רבה
 
שכחתי משהו אני לא יודע אם יש לי חיבור אופטי בריסיבר אני יודע שיש במסך ובDVD
 
במסך יש לך יציאה ולא כניסה.
אמור להיות לך ברסיבר, תבדוק.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור