רכשתי lcd של סמסונג דגם la32a450 זקוק לעזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא dj_leonardo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dj_leonardo

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן חברים רכשתי את הטי וי הזה היום עכשיו לאחר הגעה הבית אני מאוכזב ממנו הייתי בחנות וראיתי ערוצים של 22 ועשר וראו טוב ובממיר של יס ואצלי גם יס ורואים זוועה מה ניתן לעשות ? תודה רבה מראש :]
 

ליאור המון תודה על המידע רק לא הבנתי דבר את נושא הכיול ראיתי את הכתבה אבל לא הבנתי אם אני עושה כיול אני יראה הבדלים בין כל ערוץ לערוץ השאלה היא אם זה הבדלים גדולים או קטנים ואם אפשר בכלל לעשות משו שכל ערוצי היס הרגילים כולל 22 ועשר יהו באמצע פחות או יותר שווים ועוד שאלה אם אני לא יצליח לעשות את הכיול האם יש אנשים שבאים במיוחד בשביל זה ?

תודה רבה מראש :]
 
בלי שום קשר לכיול -אני למשל לא עשית, ורואים טוב.

אין סיבה שבחנות ראית טוב,ובבית לא על אותו מסך ואותו ממיר?

דבר שני,אם רכשת בחנות מכובדת? תמיד תינתן לך האפשרות להחליף מסך
במידה ואינך מרוצה. {כך אני הייתי נוהג}
 

אמ אולי הכבלים ואולי הכיול שינו משו אצלהם בחנות ואמ קניתי את הטיוי בא.ל.מ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור