קצת אבוד בנוגע לבחירת טלוויזיה מתבלט בין 2

  • פותח הנושא פותח הנושא בורקיטו
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בורקיטו

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
אני מרגיש שאני די מהמר על דגמים ומסתמך יתר על המידה על מוכרנים

שני הדגמים שאני מתלבט לגביהם אלו - סמסונג D5000 LED
ו- LG 42LV371

בעקרון אני מחפש לד איכותית, שתשמש לכבלים רגילים, סרטים ב-HD דרך ה-USB (עם קידוד טוב לתרגום עברית) וגם משחקים

אני אוהב יותר את מותג סמסונג, אבל ה- LG היא גם סמארט טי וי עם אינטרנט, וגם גדולה ב- 2 אינטש. הבנתי שה-LG עושות בעיות עם תרגומים בעברית.

אשמח מאוד לעזרה!!!
 

ה D5500 כוללת יכולת SMART, ההפרש לא כזה גדול במחיר.
קח בחשבון שה LG גדולה יותר (42) לאומת הסמסונג (40) כפי שציינת, ההבדל די משמעותי ולא ניתן להתעלם ממנו.
אם תקנה את הסמסונג דרך היבואן הרישמי תקבל תמיכה מצויינת בעברית.
אתה תמיד יכול להגיע לחנות עם DOK והסרטים שלך ולבדוק איך הטלביזיות מתמודדות עם הכיתוביות.
 
אני רכשתי אתמול את ה- d5000 לאחר השוואה מול LG LV550Y (בגודל 46").

התמונה בסמסונג הייתה קצת טובה יותר בשידור SD ולטעמי מעט טובה יותר ב- HD, אך ההבדל לא היה גדול.

העדפתי איכות תמונה וסכום נמוך יותר (בכ 500 ש"ח) על פני פיצ'רים שיהיו יחמדים בהתחלה אך סביר להניח לא שימושיים באופן יום יומי.

מקווה שעזרתי במעט.

נ.ב.

רכשתי את הטלויזיה בטרקלין חשמל מול קניון אילון בר"ג, ביצעתי גם השוואה בשקם אלקטריק בתוך הקניון.
 
בהצלחה עם המסך בחרתה מסך מציון..
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור