Merow
חבר מתחיל
- הודעות
- 2
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 0
שלום לכולם!
קיבלתי אתמול מתנה מהעבודה מסך lcd 32 של viewPoint
רציתי להתחיל לצפות ב lcd את מה שהייתי צופה בטלויזיה הישנה (צלחת לויין)
הוצאתי רק את האר סי איי (אדום, לבן, צהוב) ובאתי לסים את הצהוב ב lcd, איך שרק נגעתי עם הצהוב נהיה לי קצר בבית והממיר נשרף.
דיברתי עם טכנאי שיביא לי כבר ממיר חדש ואם כבר אז HD, כשאני מחבר את הממיר החדש לטלויזיה עם הכבל hdmi הכל טוב, אבל כשאני בא לחבר את הכבל שיורד מהצלחת (הלבן) לממיר שוב פעם עושה קצר ושורף לי את העיניים של הצלחת, אבל כשאני מחזיר את הממיר לטלויזיה הישנה זה עובד רגיל.
אני חייב לציין שכשאני מחבר dvd ל lcd אז היא עובדת פיקס למה מהצלחת לא?
תודה מראש לעוזרים
קיבלתי אתמול מתנה מהעבודה מסך lcd 32 של viewPoint
רציתי להתחיל לצפות ב lcd את מה שהייתי צופה בטלויזיה הישנה (צלחת לויין)
הוצאתי רק את האר סי איי (אדום, לבן, צהוב) ובאתי לסים את הצהוב ב lcd, איך שרק נגעתי עם הצהוב נהיה לי קצר בבית והממיר נשרף.
דיברתי עם טכנאי שיביא לי כבר ממיר חדש ואם כבר אז HD, כשאני מחבר את הממיר החדש לטלויזיה עם הכבל hdmi הכל טוב, אבל כשאני בא לחבר את הכבל שיורד מהצלחת (הלבן) לממיר שוב פעם עושה קצר ושורף לי את העיניים של הצלחת, אבל כשאני מחזיר את הממיר לטלויזיה הישנה זה עובד רגיל.
אני חייב לציין שכשאני מחבר dvd ל lcd אז היא עובדת פיקס למה מהצלחת לא?
תודה מראש לעוזרים