פלזמה קניתי פלזמה סמסונג C430 42 וצריך עזרה לגבי משהו

  • פותח הנושא פותח הנושא kingx
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kingx

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי היום פלזמה 42 אינץ' של סמסונג דגם C430 עכשו הצבעים פשוט לא חיים וטבעיים כמו בסמסונג B450 שיש לי שהוא אגב 32 אינץ' ! הפלזמה מחוברת לממיר באמצעות כאבל סקרט רגיל לא מוזהב .. לא עשיתי עד עעשו שום דבר בהגדרות ... אני רוצה לדעת מה ניתן לעשות בשביל לראות בצורה יותר איכותית
 

אוקי החלפתי את הממיר והכל הסתדר עכשו רואים מצויין והאיכות מצויינת
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור