קניתי היום פלזמה 42 אינץ' של סמסונג דגם C430 עכשו הצבעים פשוט לא חיים וטבעיים כמו בסמסונג B450 שיש לי שהוא אגב 32 אינץ' ! הפלזמה מחוברת לממיר באמצעות כאבל סקרט רגיל לא מוזהב .. לא עשיתי עד עעשו שום דבר בהגדרות ... אני רוצה לדעת מה ניתן לעשות בשביל לראות בצורה יותר איכותית