קניתי את Toshiba 40PS1 LED ‏40 ‏אינטש

  • פותח הנושא פותח הנושא מתרחקת
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מתרחקת

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
מהם חוות הדעת על הדגם הנ"ל?

במפרט על היואסבי כתוב- כניסת JPEG USB

זה אומר שא"א לראות סרט שנמצא על היואסבי בטלויזיה?

אני לא הצלחתי וחיברתי DVD לטלויזיה וראו את הסרט בשחור לבן כשהסרט עצמו במחשב מציג מעולה.

מה אני צריכה לעשות??

תודה :)
 

תתחדשי, JPEG USB אומר שזה מציג רק תמונות.
באיזה סוג חיבור חיברת את נגן ה- DVD ?
 
ווואו למה עושים טלוזיה חדשה במחיר כזה וא"א לראות סרטים ביואסבי?!!

בגלל שחיברו לי חיבור כבלים חיברתי את הדיוידי בRCA... זה הסתדר העניין של התמונה, תודה.

מה המדיניות של החזרת מוצר אחרי שנפתח עד 14 יום?
 
הקפצה - רשמים מהטלויזיה?

הטלויזיה שלי התקלקלה לאחרונה. אני מחפש טלויזיה חלופית ברמה גבוהה ונתקלתי הקופונים למסך הזה ספיציפית.
אני מין אדם כזה שנוטה להיות חשדן כשזה מגיע להנחות על מוצרים.. גם ידוע לי שזו סדרה בת יותר משנה וחצי..
אשמח לקבל רשמים וביקורות לגביה, כדי לשקול רכישה באופן שקול יותר..

תודה!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור