קניית מסך 65 אינץ׳

  • פותח הנושא פותח הנושא tidan29
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tidan29

אוהב את התחום
הודעות
110
מעורבות
1
נקודות
18
אני מעוניין לרכוש מסך אולד lg 65 e8y מתלבט בינו לבין הסוני a9f או לחכות לשנה הבאה ולקנות e9y שמגיע עם מעבד אלפה 9 דור שני:מבולבל:
 

אני מעוניין לרכוש מסך אולד lg 65 e8y מתלבט בינו לבין הסוני a9f או לחכות לשנה הבאה ולקנות e9y שמגיע עם מעבד אלפה 9 דור שני:מבולבל:

במידה ואתה בכוון של מסך אולד..סוני AF9 מסך אולד טוב יותר בכל פאמטר משאר מסכי האולד.
 
ממליצה ללכת על המסך של LG 4k עם מסך OLED יש חדות תמונה, צבעים יפים, איכות כזאת לא תמצא בשום מסך. יש גם חיבור לאפליקציות כמו סלקום טיוי, נטפליקס-שזה הכי חשוב:)
לך על lg אתה לא תתחרט.
 
ממליצה ללכת על המסך של LG 4k עם מסך OLED יש חדות תמונה, צבעים יפים, איכות כזאת לא תמצא בשום מסך. יש גם חיבור לאפליקציות כמו סלקום טיוי, נטפליקס-שזה הכי חשוב:)
לך על lg אתה לא תתחרט.

שמתי לב שיש לך המלצות גורפות על מסכי LG בתזמון דיי מדויק ועקבי.

אז ככה.. לא רק לאל ג'י יש מסכי אולד. ישנם עוד מותגים שיש ברשותם מסכי אולד וגם טובים יותר.

ורק לידע הכללי... לכל המסכים יש אפליקציית נטפליקס וכל השאר.. ויש כאלה עם חנות אנדרואיד שמציע מגוון אפליקציות רחב יותר.
 

בטח כי זה מוצר פצצה, גם התחדשתי בו לא מזמן בבלאק פריידיי, מתלהבת מהרכישה המוצלחת:) לעומת מה שהיה לי ו lg זה פשוט שמיים וארץ.
וכן אני יודעת שכל סמארט טיוי מגיע עם אפליקציות, שוב אגיד שזאת הטלוויזיה החכמה הראשונה שלי ומאוד מתלהבת ממנה, סופר מרוצה, מומלצת בטירוף!
 
במידה ואתה בכוון של מסך אולד..סוני AF9 מסך אולד טוב יותר בכל פאמטר משאר מסכי האולד.
אני מעוניין לרכוש מסך אולד lg 65 e8y מתלבט בינו לבין הסוני a9f או לחכות לשנה הבאה ולקנות e9y שמגיע עם מעבד אלפה 9 דור שני:מבולבל:
ממליצה לך על המסך oled של lg מסך מטורף אני לא יכולה לחזור אחורה ולצפות במסכים אחרים ומגיע עם 3 שנים אחריות
 
אזרוק את שתי האגורות שלי.
היתרונות של מסכי סוני זה הדיוק בצבעים, פירוט טוב יותר בגווני השחור, והתמודדות טובה יותר עם תנועה.
בנוסף בaf9 שנסקר לאחרונה על ידי איציק יש גם סאונד מעולה.
האם הבדל האיכות בינהם מצדיק את הפער במחיר, זה רק אתה יכול לקבוע.
אני רכשתי את הE8 ואני מאוד מרוצה ממנו בכל אספקט, תמונה מעולה וסמארט מאוד שימושי. הדרך היחידה לבחור היא לגשת לחנות מתמחה ולראות את המסכים בפעולה.
בהצלחה ברכישה.
 

שניהם מסכים מוצלחים.
תשווה בעינך ותחליט מה עדיף מבחינתך.
לי יש את 65C8 שהוא אחלה מסך.
 
ברור שLG אין עוד מסכים כמו הOLED זה חווית צפייה יותר טובה מהקולנוע חחח
אני אישית לא נהנתי להסתכל טלויזיה ככה כבר הרבה הרבה שנים
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור