T tidan29 אוהב את התחום הודעות 110 מעורבות 1 נקודות 18 10/10/18 #1 שלום! אני מעוניין לרכוש oled lg 65 אינץ ואני מתלבט בין שני דגמים e8 או c8 שההפרש בינהם הוא 2000₪ האם זה מצדיק להוסיף סכום כזה?
שלום! אני מעוניין לרכוש oled lg 65 אינץ ואני מתלבט בין שני דגמים e8 או c8 שההפרש בינהם הוא 2000₪ האם זה מצדיק להוסיף סכום כזה?
איציק ירקוני צוות האתר צוות האתר הודעות 4,207 מעורבות 1,121 נקודות 113 10/10/18 #2 נכתב ע"י tidan29: שלום! אני מעוניין לרכוש oled lg 65 אינץ ואני מתלבט בין שני דגמים e8 או c8 שההפרש בינהם הוא 2000₪ האם זה מצדיק להוסיף סכום כזה? לחץ כדי להרחיב... לגבי E8 היא נסקרה אצלנו באתר. ואכן היא מרשימה. אני מבין שאתה בכיוון של מסך אולד.. ממליץ לך לגבי מסך אולד איכותי יותר של סוני דגם AF8 שגם הוא נסקר אצלנו באתר.
נכתב ע"י tidan29: שלום! אני מעוניין לרכוש oled lg 65 אינץ ואני מתלבט בין שני דגמים e8 או c8 שההפרש בינהם הוא 2000₪ האם זה מצדיק להוסיף סכום כזה? לחץ כדי להרחיב... לגבי E8 היא נסקרה אצלנו באתר. ואכן היא מרשימה. אני מבין שאתה בכיוון של מסך אולד.. ממליץ לך לגבי מסך אולד איכותי יותר של סוני דגם AF8 שגם הוא נסקר אצלנו באתר.
Anton אוהב את התחום צוות האתר הודעות 433 מעורבות 222 נקודות 43 11/10/18 #3 אהלן אתה יכול לקרוא את ההתרשמות שלי כאן: http://www.dtown.co.il/forum/threads/התחדשתי-ב-lg-65e8-חווית-קניה.51240/#post-359758 אני מאוד מרוצה מה-E8, יש יתרונות ל-AF8 מבחינת הצבעים היותר קולנועים והחלקת התנועה, אבל כ-all around אני מעדיף את המסכים של LG.
אהלן אתה יכול לקרוא את ההתרשמות שלי כאן: http://www.dtown.co.il/forum/threads/התחדשתי-ב-lg-65e8-חווית-קניה.51240/#post-359758 אני מאוד מרוצה מה-E8, יש יתרונות ל-AF8 מבחינת הצבעים היותר קולנועים והחלקת התנועה, אבל כ-all around אני מעדיף את המסכים של LG.